Friday, 5 August 2016

Avon : Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection.

Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Dzisiaj mam dla Was szybki post na temat błyszczyka Avon z serii Duo Reflect w odcieniu Rose Reflection. 
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Błyszczyk po raz pierwszy zobaczyłam na Avonowyn kanale youtube podczas prezentacji wszystkich odcieni błyszczyków z tej serii. Prezentował się przepięknie. Rose Gold, a wiecie już dobrze, że mam słabość do takich kolorów.  Zamówiłam go zaraz na ebay za całe dwa funty z przesyłką. 
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Według producenta jest to błyszczyk z opalizującymi pigmentami odbijającymi światło, przez co nadaje on ustom wielowymiarowy blask.
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Opakowanie oryginalnie było zafoliowane, co bardzo mi się podoba. Aplikator błyszczyka to skośnie ścięta pacynka. Według mnie to najlepsze rozwiązanie do aplikacji błyszczyka na usta. Konsystencja błyszczyka jest dość gesta ale błyszczy nie klei się jakiś specjalnie. Jest bardzo lekki na ustach. Bardzo dobrze się na ustach rozprowadza, a do pigmentacji nie mam zastrzeżeń. Kolor rozprowadza się na ustach równomiernie. 
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
No i spójrzcie na ten kolor! Czyż nie jest piękny? Róż z shimmerem. Efekt na ustach jest opalizujący, ponieważ shimmer w zależności od swiatla mieni się na różowo, złoto, seledynowo czy fioletowo. Wygląda to absolutnie fantastycznie!
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Usta pomalowane błyszczykiem wyglądają na gładkie i pełniejsze. Lubię ten błyszczyk używać w pracy, ponieważ w świetle restauracji, przyciemnionym, błyszczyk daje z siebie wszystko i efekt jest cudowny. Bardzo często dostaję pytania o to, co mam na ustach. I widzę zaskoczenie na moją odpowiedź - "błyszczyk Avon".
Avon, Ultra Glazewear Duo Reflect Lip Gloss ♥ Rose Reflection
Jak się Wam podoba? Szkoda, że zdjęcia nie oddają tego efektu, jaki ten błyszczyk daje. Naprawdę szkoda.

Macie błyszczyki z tej serii? Mnie kusi jeszcze Tinted Peach.

13 comments:

  1. Mam :) Chyba nawet ten sam kolor :P

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam kolor Rose Gold w cieniach do powiek, błyszczykow w takim odcieniu nie miałan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie na blogu jest kilka postów o cieniach typu Rise Gold :) moze coś Ci sie spodoba :) moim hitem jest cień Clinique z serii Pop w odcieniu Petal Pop ;) przepiękny!

      Delete
  3. ja nie jestem fanką shimmeru w błyszczykach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja shimmer lubię ale drobinek już nie :)

      Delete
  4. Podobny do mojego Macowego Nymphette:). Tak sobie teraz myślę, że miałam identyczny kolor z jakiejś serii Avonu ( ta, o której piszesz jest nowością czy te błyszczyki od dawna są w katalogu? Pytam, bo wydaje mi się, że miałam Twój egzemplarz;)) i jedyne, co mi przeszkadzało to uczucie lekkiego pieczenia ust przez pierwsze pół godziny, dlatego oddałam błyszczyk siostrze, która była z niego bardzo zadowolona i nie miała tego dyskomfortu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. faktycznie podobny :) ale sporo tanszy ;)
      wiesz co, szczrze mówiąc jestem przekonana, że te błyszczyki były już kiedyś dostępne. Ale seria nazywała się trochę inaczej i opakowania były jeszcze stare, takie okrągłe.
      Ja na pewno miałam już coś niemal identycznego kilka lat temu :)

      Delete
    2. o te : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt,45505,glazewear-duo-reflect-lipgloss-blyszczyk-do-ust.html :)
      nawet ten róż jest pokazany na zdjeciu :)

      Delete
  5. Bardzo ładnie się prezentuje, więc nie dziwię się że zbiera tyle komplementów.

    ReplyDelete
  6. Bardzo lubię szminki z Avon ale błyszczyków jeszcze nie miałam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja generalnie za błyszczykami przepadam mniej, wolę pomadki, ale jakoś tak nie mogłam się oprzeć temu błyszczykowi :) też bardzo lubię Avonowe szminki :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...