Thursday, 4 August 2016

Barry M : Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever.

Barry M, Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever
Barry M w tym roku wypuścił limitowane odcienie lakierów dla drogerii Superdrug oraz Boots (jak co roku wiosną). Dla każdej drogerii inne odcienie. Ja przygotowałam dzisiaj dla Was post o kolorku wyprodukowanym dla drogerii Superdrug, o wdzięcznej nazwie Festival Fever.
Barry M, Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever
Opakowanie lakieru to tradycyjna buteleczka lakierów Barry M, ale ma złotą chropowatą nakrętkę. Lakier ma wygodny szeroki i spłaszczony pędzelek. Konsystencja lakieru jest gęsta i kremowa, lakier ładnie i równomiernie na paznokciach się rozprowadza, bez smug. Do pełnego krycia potrzebuję pomalować paznokcie dwa razy cienką warstwą lakieru.
Barry M, Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever
Odcień Festival Fever to cukierkowy róż ze złotym shimmerem. Dodatkowo efekt na paznokciach jest nie lśniący, nie błyszczący, a matowy! Matowy, z którego przebija się złoty shimmer. Trochę ciężko było mi uchwycić efekt na pazokciach, ponieważ bez względu na to, jak ustawiłam rękę, zawsze od paznokci odbijało się światło. Ale musicie mi wierzyć na słowo, lakier jest matowy.
Barry M, Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever
Wygląda to bardzo ciekawie, a w mojej całej okazałej kolekcji lakierów do paznokci, nie mam nic dającego podobny efekt. Może też dlatego tak bardzo lakier przypadł mi do gustu.
Barry M, Superdrug Limited Edition Nail Paint ♥ Festival Fever
W przypadku tego lakieru nie nakładam na niego topu przyspieszającego wysychanie, ponieważ cały matowy efekt byłby zrujnowany, ale lakier sam w sobie całkiem szybko wysycha. Lakier, tak jak wszystkie inne lakiery, na moich miękkich i cienkich paznokciach trzyma się dwa dni i odpryskuje, ale winię za to moje paznokcie, a nie lakier.

Jak się Wam podoba lakier i efekt na paznokciach? Mat z shimmerem, tego jeszcze u mnie nie było :)






16 comments:

  1. a wiesz, jest całkiem podobny do karmy od sinful colors, tylko wyraźnie cieplejszy

    ReplyDelete
    Replies
    1. faktycznie :) bardzo podobne :)w takim razie sobie Karmę odpuszczę, choć ostatnio za nia się rozglądałam i w Superdrugach nie ma jej już

      Delete
  2. Lubię takie nietypowe wykończenia, a kolor też bardzo ładny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie mam nic podobnego jesli codzi o wykonczenie, jest ono naprawde nietypowe :)

      Delete
  3. Szczerze powiem, że nie przepadam za takimi kolorami, ale ten ma coś w sobie i straaaaaasznie mi się podoba! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się :) kolor ładny, nie powiem, ale mi najbardziej się podoba wykończenie :)

      Delete
  4. Uwielbiam takie kolorki na pazurkach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z cukierkowym rozem nie przepadam, ale dla tego wykonczenie jestem w stanie go zaakceptowac :)

      Delete
  5. Nadal jeszcze nie poznałam lakierów tej marki, ale kojarzą mi się z Twoim blogiem:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc, to lakiery Barry M nigdzie więcej się chyba nie pokazują :)
      ja je uwielbiam i stanowią one 90% moich lakierów :)

      Delete
  6. Ciekawe wykończenie i bardzo podoba mi się zakrętka :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również :D niby nic a ja lubię takie pierdoły :)

      Delete
  7. Replies
    1. dzięki :)
      szkoda, ze to limitowanka - musze pomyśleć czy nie zrobic zapasu póki dostępny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...