Wednesday, 31 August 2016

Nowości kolorowe z Polski.

Witajcie.

Dzisiaj zapraszam Was na mały przegląd moich kolorowych nowości z Polski.  Nie ma tego za wiele, ale zwyczajnie nie mogłam wrócić do domu z pustymi rękami :)
Nowości kolorowe z Polski
Zacznę od Inglota. Tutaj planowałam kupić dwie mgiełki do twarzy (nawilżająca oraz matująca) oraz bazę pod cienie. Dałam się jednak namówić na nowość, masakrę do brwi. 
Nowości kolorowe z Polski
Na stoisku Golden Rose udało mi się w końcu dorwać wypiekany bronzer w odcieniu numer 4 oraz nawilżająca pomadkę numer 16. Nie mogłam się zdecydować który odcień maskary do brwi będzie dla mnie lepszy spośród dwóch odcieni, dlatego wzięłam oba. W promocji były też lakiery do paznokci, więc połasiłam się na jeden. 
Nowości kolorowe z Polski
Dodatkowo planowo kupiłam tusz do rzęs Isa Dora oraz róż do policzków My Secret. Róż niestety zanim dowiozłam go ze sklepu do domu, zdążył mi się trochę pokruszyć! W sklepie Ives Rocher dostałam gratis tusz do rzęs. Bardzo mnie zaciekawił korektor Astor z gąbeczką, dlatego kupiłam na wypróbowanie.
Nowości kolorowe z Polski
Nie mogłoby zabraknąć innych produktów do ust. Skusiłam się na produkty Kobo, Sephora, Douglas oraz Flomar. Wszystko jest w moim ulubionym klimacie zgaszonego różu.
Nowości kolorowe z Polski
Na sam koniec, dosłownie w dniu wyjazdu, skusiłam sie na dwie podróżne wersje produktu Glov.

To wszystko :) Spodziewaliście się więcej? Wkrótce pokażę Wam co ostatnio udalo mi się upolować w Macu, więc wypatrujcie  Macowego haulu na dniach :)

20 comments:

  1. Ile naustnych nowości! Zapowiada się ciekawie. Ale najbardziej zainteresował mnie tusz marki Isadora, więc będę wypatrywać jego recenzji.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli chodzi o ten tusz, to dostałam od mamy jakiś czas temu miniaturkę tego tuszu i to jst najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam :) nie wiem,czy wersja pełnowymiarowa okaże się równie dobra, ale liczę na to :)

      Delete
  2. Znam tylko tusz YR i Glow:) oba produkty w sumie lubie;)

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne nowości u Ciebie zawitały! Jestem bardzo ciekawa pomadki/błyszczyka z Sephory.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc to właśnie tego błyszczyka jestem najbardziej ciekawa ;)ale na razie jeszcze zafoliowany! :)

      Delete
  4. daj znać po testach, jak sprwdzą się te mgiełki - zwłaszcza matująca :)

    ReplyDelete
  5. Fajne nowinki :-) Ciekawa jestem tuszu Yves Rocher bo wiele o nim dobrego słyszałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja natomiast o nim nigdy nie słyszałam, ale dostałam gratis do zakupów i założenia karty klienta, więc się bardzo ucieszyłam :)

      Delete
  6. Ciekawa jestem jak się u Ciebie sprawdzi mgiełka z Inglota
    w wersji nawilżającej:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. na pewno dam znać wkrótce, bo zabieram ją ze sobą do Grecji :)

      Delete
  7. Uwielbiam markę Golden Rose i często robię tam zakupy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. też uwielbiam, i żałuję, że nie mam do niej dostępu na codzień :)

      Delete
  8. Świetne nowości, Justynko!
    Mam mgiełkę Inglot do cery mieszanej i tłustej - bardzo fajny produkt :)
    Natomiast nie wiedziałam o tej maskarze do brwi - muszę ją sobie obejrzeć! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! :)

      maskara do brwi jest nowością :) dlatego też dałam się namówić na kupno, choć mam teraz zapas maskar do brwi na wiele miesięcy ;)

      mnie za to ciekawi, co kupiłaś w drogerii w Krakowie ;)

      Delete
  9. Ciekawią mnie mgiełki z Inglota. Brązer Golden Rose jest moim letnim ulubieńcem, tylko opakowanie ma dramatyczne. Maskary do brwi jest są ciekawe, ale obecnie mam Catrice i jestem z niej bardzo zadowolona. Pomadka matowa Kobo <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. O mgiełkach na pewno pojawi się post :) mam nadzieję, ze obie sie sprawdza :)
      Ja właśnie wykańczam z tuszów do brwi Maca i Loreal. Mam juz z zapasów wyciągnięty Wibo :)te ze zdjęcia będą musiały poczekać :)
      Puder Golden Rose trochę mi przypomina bronzer z trójeczki do konturowania Kobo :)

      Delete
  10. Super nowości :) Sama bym chętnie większość przetestowała. Zwłaszcza z Inglota i GR :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dam na pewno znac jak się sprawują :) liczę na to, ze bubelkow nie bedzie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...