Tuesday, 2 August 2016

Sylveco : Oczyszczający peeling do twarzy.

Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Z produktami marki Sylveco swoją przygodę rozpoczęłam dopiero niedawno. Niestety w tym temacie jestem bardzo do tyłu, ale z mojej ostatniej wizyty w Polsce (Wielkanoc) przywiozłam sobie kilka perełek Sylveco. Dzisiejszy post jest właśnie o jednej takiej perełce - oczyszczającym peelingu do twarzy.
Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Opis producenta brzmi :
"Hypoalergiczny, kremowy peeling z korundem przeznaczony do oczyszczania skóry ze skłonnością do przetłuszczania, z rozszerzonymi porami. Drobinki ścierające są mocne i doskonale złuszczają martwy naskórek. Peeling zawiera ekstrakt ze skrzypu polnego o działaniu normalizującym pracę gruczołów łojowych, łagodzącym podrażnienia i przyspieszającym regenerację. Stosowany systematycznie dotlenia skórę, poprawia jej ogólny stan, zmniejsza pory i reguluje wydzielanie sebum.

Stosowanie:
Stosować 1-2 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb i zanieczyszczenia skóry. Masować delikatnie skórę twarzy ok. 2 minuty, omijając okolice oczu, po czym dokładnie spłukać ciepłą wodą. Nie zaleca się stosować peelingu przy zaostrzonych objawach trądziku.

Działanie
- usuwa martwy naskórek
- dogłębnie oczyszcza i wygładza
- odblokowuje i zmniejsza pory

Skład:
Woda, Korund, Olej sojowy, Masło karite (Shea), Gliceryna, Triglicerydy kwasu kaprylowego i kaprynowego, Stearynian glicerolu, Sorbitan Stearate & Sucrose Cocoate, Olej z pestek winogron, Ekstrakt ze skrzypu polnego, Wosk pszczeli, Alkohol cetylowy, Alkohol benzylowy, Guma ksantanowa, Kwas dehydrooctowy, Olejek z drzewa herbacianego"
Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Zanim zaczęłam stosować produkty złuszczające z kwasami, peeling do twarzy był podstawowym produktem w mojej pielęgnacji cery. Jeżeli akurat stosuję dobre / skuteczne produkty złuszczające, nie mam potrzeby dodatkowo złuszczać skóry peelingami. Produkt Sylveco kupiłam z zamiarem używania  go późną wiosną, latem i wczesną jesienią, kiedy odstawiam produkty z kwasami. Tak więc peeling Sylveco zaczęłam uzywać w momencie, kiedy w moim mieście zaczęło mocniej przygrzewać Słoneczko.
Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Opakowanie to plastikowy odkręcany słoiczek. Mimo,że trzeba wkładać paluch do opakowania by nabrać porodukt, to bardzo mi ta forma z jakiegoś powodu odpowiada. Peeling ma przyjemną kremową konsystencję i kremowy kolor. Dość intensywnie ziołowo pachnie, ale dla mnie osobiście jest to zapach przyjemny. W produkcie są zatopione ostre zdzierające drobinki - korund mikrokrystaliczny. Peeling wygląda dość zwyczajnie, ale ma ogromną ścierającą moc. W żaden jednak sposób mojej skórze nie zaszkodził, nie podrażnił jej i nie obtarł. Tarcie jest mocne i skuteczne, ale bezpieczne. 
Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Po użyciu peelingu wyrażnie czuć wygładzenie skóry. Usunięte są wszystkie niechciane skórki i zrogowacenia. Bardzo lubię wyjątkowo dłużej peelingować okolice nosa i brody, mam wrażenie, że pory są  lepiej oczyszczone, bo te małe drobinki, korund właśnie, wejdą w każdy zakamarek i najmniejszą dziurkę w skórze. Wiadomo, cera oczyszczona i złuszczona jest szczęśliwsza, wygląda na bardziej zadbaną i dopieszczoną. Oczyszczone pory wydają się mniejsze, a i produkcja sebum jest mniejsza. 
Sylveco, Oczyszczający peeling do twarzy
Na chwilę obecną bardziej mi odpowiada oczyszczający peeling Sylveco, niż morelowy peeling St Ives, który od lat jest moim tutejszym drogeryjnym ulubieńcem. Wydaje mi się on łagodniejszy dla skóry, ale jednocześnie bardziej skuteczny. A może po prostu morelowy mi się już znudził i ekscytuję się czymś innym :) Peeling jest bardzo wydajny. Wystarczy jego niewielka ilość do wykonania masażu twarzy. Wydajność jest kolejnym plusem tego produktu. Ja używam go co 2-3dni i to mi wystarczy, by moja cera była odpowiednio złuszczona. Peeling oczyszczający Sylveco sprawdzi się u Was, jeśli tak jak ja lubicie konkretne zdzieraki. Nie polecałabym go jednak osobom z wrażliwą cerą.

Miałyście okazję już wypróbować ten peeling? Na blogach już sporo recenzji tego produktu. Szczerze mówiąc nie spotkałam się z negatywną opinią, ale wcale się temu nie dziwię. Peeling jest rewelacyjny!

16 comments:

  1. Jakoś nigdy nie kupiłam, ale ogólnie lubię Sylveco, mam swoich faworytów tej marki;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja używam jeszcze żelu do mycia twarzy rumiankowego, ale nie zachwycił mnie tak jak ten peeling. Na razie nie mam nic więcej w użyciu, a mam jeszcze jednek peeling (inny) i żel tymiankowy :)

      Delete
    2. żel tymiankowy o niebo lepszy!:)

      Delete
    3. O to fajnie 😊 liczę na to 😃

      Delete
  2. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować, ale wisi na mojej zakupowej liście od dawna. Dobrze, że polecasz! Teraz wiem że naprawdę warto go kupić.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja go na liście zakupowej nie miałam, ale jak zobaczyłam w Polsce w osiedlowej aptece, to musiałam kupić :) najpierw kupiłam a pózniej guglowałam co to za produkt, ale nie rozczarowałam się. Wręcz przeciwnie

      Delete
  3. Ja nie za bardzo polubiłam się z tym peelingiem, pod koniec opakowania wyglądał jakoś dziwnie i okropnie śmierdział, chociaż nie był przeterminowany...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc też myślałam o tm, czy mi się kiedyś zepsuje. W końcu to produkt naturalny, wkładam tam teoretycznie czyste paluchy, ale wkładam paluchy, no i produkt otwiera się cały, więc wszystko może się do niego dostać. Jeśli tak się stanie, to nie będę zaskoczna, ale mam nadzieję, że niedługo skończę ten produkt :)

      Delete
  4. nie znam i nie poznam. moje naczynka nie lubią mechanicznego ścierania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mam jeszcze jednej peeling Sylveco, z innej serii. W sumie to nawet nie pamietam czy on enzymatyczny czy drobinkowy. Na pewno o nim pojawi się notka, może bardziej Ci podpasuje :)

      Delete
  5. Miałam, ale nie zachwycił

    ReplyDelete
    Replies
    1. Peeling jak każdy produkt. Nie każdemu przypadanie do gustu. Ja się cieszę, że nie darmo go wiozłam z Polski :)

      Delete
  6. koncze 3 opakowanie i dla samego zapachu kupie kolejne! nie moge go nie miec!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja muszę go koniecznie z Polski przywieźć :)

      Delete
  7. A ja uwielbiam peeling ze słonecznika z sylveco jest nawilżający idealny dla skóry suchej

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam jeszcze inny peeling, ale nie pamiętam jaki. Musiałabym zajrzeć do pudla z zapasami 😊

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...