Friday, 23 September 2016

Flormar : Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink.

Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Z kosmetykami Flormar nie miałam nigdy do czynienia. Dlatego z ciekawością weszłam do sklepu tej marki, jak tylko go zobaczyłam w centrum handlowym w Katowicach. Przyznam szczerze, że asortyment jest naprawdę ciekawy. Spodobało mi się kilka produktów ale ostatecznie zdecydowałam się na jedną pomadkę z serii Revolution Perfect. Wybrałam odcień Incognito in Pink.
Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Incognito in Pink jest to po prostu chłodny różowy nudziak. Uwielbiam takie odcienie, ponieważ w moim przypadku nadają makijażowi lekkości i dodatkowo optycznie usta wydają się pełniejsze.
Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Pomadka ma bardzo przyjemne dla oka i ciekawe opakowanie. Zarówno kolorystycznie jak i pod względem kształtu. W środku znajduje się ładnie zdobiony sztyft. Dodatkowo pomadka ładnie owocowo pachnie.
Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Pomadka ma kremową konsystencję i niezłą pigmentację. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie. Pomadka jest na ustach przyjemnie miękka. Efekt ma ustach nie jest lśniący, ale usta nie są też matowe.  Jest to typowy efekt pomadki kremowej. 
Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Pomadka w żaden sposób nie szkodzi moim ustom. Wręcz przeciwnie. Po aplikacji pomadki usta stają się wygładzone, miękkie i wydają się pełniejsze. Szminka jest bardzo komfortowa w noszeniu. Trzyma się ust, nie wędruje i bardzo ładnie z ust ściera. Trwałość pomadki to ok 3 godziny.
Flormar, Revolution Perfect Lipstick ♥ Incognito in Pink
Myślę, że za cenę 25 zotych jest to naprawdę świetna pomadka. Należy do moich faworytek z tej półki cenowej. Obecnie jednak kolor pomadki jest dla mnie za chodny i zbyt blady, ale na pewno wrócę do niego, kiedy tylko sama zbladnę ;)

Znacie szminki Flormar? Co polecacie ogólnie z tej marki?

13 comments:

  1. Replies
    1. nawet :)
      w serii s
      jest kilka konkretnych intensywnych odcieni również :)

      Delete
  2. wygląda pięknie ale ja tam kocham nudziaki, ale to wiesz :D <3

    ReplyDelete
  3. jak się spodziewasz, co do koloru - jestem na nie. za chłodny :P sama formuła wydaje się ciekawa :)

    jeśli będziesz kiedyś mieć okazję, polecam Ci ich lakiery do paznokci. są świetne i trwale - nawet na moich miękkich pazurach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tego się spodziewałam ;) ale formuła spodobałaby Ci się :)

      oglądałam lakiery! świetne kolory!
      w ogóle to jak byłam w sklpie, to było bardzo duzo przecen i promocji, ale to była już moja końcówka urlopu w Polsce i funduszy juz było brak ;)

      Delete
  4. Kojarzę markę, ale niczego nie próbowałam;) Dumam sobie ostatnio nad tym holograficznym balsamem do ust MAC o którym kiedyś pisałaś:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli masz ochotę wydać na balsam do ust tyle kasy, to mogę Ci go jedynie polecić :)

      Delete
  5. swego czasu blogosfera zasypana była tą marką, potem to ucichło jak zawsze :D. Kolor nie mój, ale tobie pasuje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pamiętam, ale wtedy Flormar była dla mnie zupełnie poza zasięgiem ;) bardzo się zdziwiłam, jak zobaczyłam stacjonarny sklep!

      Delete
  6. Miałam kiedyś kilka pomadek Flormar i były bardzo fajne :) A potem wycofali tę markę z mojego sklepu osiedlowego i już więcej nie trafiłam na nią we Wrocławiu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zapraszam do Katowic ;) jakbyś była przejazdem, to przy dworcu jest galeria ze sklepem Flormar ;)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...