Monday, 19 September 2016

Oddam! Kolejna edycja. Dzisiaj rozświetlacze.

Witajcie!

Zapraszam Was do kolejnej edycji akcji "oddam" na moim blogu. Dzisiaj mam dla Was kilka rozwietlaczy. Wszystkie są w stanie idealnym, ale leżą nieużywane od jakiegoś czasu. Czas im znaleźć nowy dom. 
W zestawie rozświetlaczy znajdują się:

Ktoś chętny? Przygarniecie?

Zasady są proste : wystarczy oczywiście być obserwatorem mojego bloga lub instagram oraz w komentarzach napisać, że macie ochtę zestaw przygarnąć. Tym samym wyrażacie zgodę na wzięcie udziału w losowaniu, które odbędzie się w niedzielę. Akcję zamykam w sobotę o północy.

Wszystkie produkty są kupione przeze mnie i przechowywane w odpowiednich warunkach. Koszty przesyłki pokrywam ja.  

Zapraszam!

16 comments:

  1. Oczywiście mam ogromną ochotę przygarnąć ten zestaw <3 Kocham rozświetlacze, a tutaj widzę takie perełki. Trzeba próbować. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnio mi się poszczęściło i wątpię, ze znowu się uda, ale na niektóre z nich miałam ochotę od dawna, więc co mi szkodzi...Zgłaszam się :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. super! powodzenia :)
      maszyna losującapójdzie w ruch :)

      Delete
  3. ach bo to się zgłaszamy na cały zestaw ? myślałam że pojedynczo,to ja dziękuję bo połowę mam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. cały cały :) z Anglii nie opłacałoby mi się wysyłać każdego osobno :)

      Delete
  4. na pewno znajdą kochający dom :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest już kilka chętnych osób, więc na pewno ktoś je przygarnie :)

      Delete
  5. Bardzo chętnie przygarnęłabym te rozświetlacze :D Dla nastolatki , która zagłębia się w tajniki wizażu przydałyby sie z pewnością . Zainteresowały mnie również dlatego iz na dwa znajdujące sie na zdjęciu poluje , a jeden juz kiedyś posiadałam . Teraz pozostaje liczyć na szczęście :D

    ReplyDelete
  6. zgłoszone na instagramie : najlepsze_recenzje_kosmetykow

    ReplyDelete
  7. zgłoszone na instagramie : mjjkaaaaa

    ReplyDelete
  8. Ja ma rozświetlaczy pod dostatkiem;)

    ReplyDelete
  9. zgłoszone na instagramie : rozalkarozalia

    ReplyDelete
  10. zgłoszone na instagramie : xxlove_cosmeticsxx

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...