Thursday, 20 October 2016

Clinique : Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop.

Bohaterką dzisiejszego posta jest pomadka Clinique z serii Pop Lip w odcieniu Plum Pop. Po moich poprawnych relacjach z miniaturką pomadki z tej serii, w odcieniu Nude Pop, która była dodatkiem do brytyjskiegi magazynu Glamour, postanowiłam kupić sobie pełnowymiarową wersję tej pomadki, ale w bardziej różowym odcieniu. Wybrałam kolor Plum Pop.
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Clinique deklaruje, że pomadki z serii Pop to  "pomadka i baza w jednym. Formuła Clinique Pop Lip Colour + Primer powstała na bazie masła shea i murumuru, tworzących elastyczną mieszankę polimerową, zapewniającą ustom skuteczniejsze nawilżanie. Wbudowana baza sprawia z kolei, że kolor gładko rozprowadza się na wargach sprawiając, że stają się one aksamitne w dotyku. Dzięki polimerom kolor pozostaje żywy i intensywny przez cały dzień, gwarantując Twoim ustom pełen stopień krycia oraz gładszy i pełniejszy wygląd. Pomadka jest dostępna w około dwudziestu odcieniach."
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Plum Pop to śliczny odcień różowego różu. Jest to bardzo naturalny i bezpieczny odcień na codzień. Idealnie się wpisuje w jesienne klimaty.
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Pomadka ma ładne opakowanie. Skuwka w metalicznym odcieniu z logo Clinique z jednej strony, a z drugej część w kolorze oddającym całkiem realnie kolor pomadki znajdującej się w środku. Konsystencja pomadki jest kremowa. Sztyft bardzo przyjemnie sunie po ustach i zostawia na nich równomierną warstwę koloru. Jeśli chodzi o pigmentację, to Plum Pop ma ją zdecydowanie lepszą od Nude Pop. Nude Pop na ustach prezentuje się jak lekko nudziakowo różowy błyszczyk. Przy Plum Pop mamy doczynienia z mocniejszą pigmentacją i lepszym kryciem. Po aplikacji pomadki na usta wyraźnie czuć nawilżenie ust. Kolor na ustach nie jest supertrwały, wytrzymuje w ładnym stanie średnio 3 godziny, ale producent nie deklaruje, że jest to pomadka typu longlasting. Pomadkę bez problemu można zaaplikować ponownie na usta w ciągu dnia. Rzeczywiście jest bardzo przyjemna i komfortowa w noszeniu. Pomadka jest właściwie bezzapachowa. Delikatnie można się doszukać lekkiej woni, ale jest to przyjemny zapach.
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Jeśli miałabym Wam polecić jedną z dwóch pomadek z serii Pop Lip, to zdecydowanie byłaby to Plum Pop. Ze względu na kolor, pigmentację oraz efekt na ustach. 
Clinique Pop Lip Colour and Primer ♥ Plum Pop
Na koniec zdradzę Wam jeszcze, że pojawiła się wersja matowa serii Lip Pop. Zarówno pomadek w sztyfcie, jak i płynnych. Kolory są przecudowane! A jeśli mowa o matach, to niedługo pokażę Wam, jak Plum Pop wygląda cudownie po nałożeniu na niego matującego pomadki topu Smashbox!

9 comments:

  1. Piękny odcień ma ta pomadka :) gdyby nie to, że mam już milion szminek, pewnie byłaby u mnie :D chociaż znając mnie to i tak nie wytrzymam i ją kupię bo od dawna chodzi mi po głowie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z mojej strony mogę Ci tyko powiedzieć, że warto :)

      Delete
  2. Bardzo polubiłam te szminki i mam ogromną ochotę wypróbować wersję matową.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również :) dlatego się skusiłam na jedną ale jeszcze nie używałam :)

      Delete
  3. Mam tylko te dwie miniaturki z Elle, fajne, ale chyba za drogie, w sensie nie są aż tak wyjatkowe, żeby tyle kosztowały :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rozumiem :) jeśli o mnie chodzi to w tej cenie uważam ze lepsze są pomadki Mac, ale czasami człowiek ma ochotę na cis innego tez :)

      Delete
  4. Replies
    1. Dzięki :) kolor zdecydowanie dla mnie :)

      Delete
  5. Kolorek w sam raz na jesień :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...