Sunday, 16 October 2016

Tag : Youtube Made Me Buy It.

Dzisiaj zapraszam Was na coś innego na moim blogu. Przygotowałam dla Was Tag, który wprawdzie powstał na Youtube, ale od niedawna pojawia się również na Waszych blogach. Przyznam szczerze, że temat wydał mi się bliski, ponieważ od jakiegoś czasu interesują mnie głownie produkty niedostępne w drogeriach, a właśnie polecane przez vlogerki. Jeśli jesteście ciekawe, które kosmetyki kupiłam pod wpływem Youtube i jestem z nich bardzo zadowolona, to zapraszam do dalszej części posta. 

Makeup Geek, Anastasia Beverly Hills, Zoeva oraz Urban Decay - cienie do powiek.
Tag : Youtube Made Me Buy It

Anastasia Modern Renaissance Eyeshadow Palette. Kiedy zobaczyłam tą paletkę, wiedziałam, że musi być moja i byłam gotowa ściągnąć ją ze Stanów. Nie było jednak takiej potrzeby, ponieważ szybko pojawiła się w większości sklepów internetowych na terenie UK. Cienie są rewelacyjnej jakości, świetnie napigmentowane. Praca z nimi to sama przyjemność! Cała paletka bardzo odpowiada mi kolorystycznie i żaden z cieni nie leży nieużywany.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Urban Decay. Temat dla mnie rzeka. Nie mogłam się doczekać premier KAŻDEJ paletki z serii Naked, które od razu kupowałam. Ostatecznie zostały ze mną paletki z serii Naked Basic. Odpowiadają mi najbardziej kolorystycznie i pod względem wykończena cieni. Według mnie są również lepszej jakości niż standardowe paletki Naked (1,2,3 oraz Smoky). Mój najnowszy nabytek to paletka Ultimate Naked Basic, w której jestem zakochana od pierwszego użycia. Paletek Naked Basic używam do szybkich dziennych makijaży, kiedy nie mam albo czasu, albo pomysłu na makijaż. Podstawowe nudziakowe kolory zawsze wyglądają na powiece ładnie i można wyczarować nimi różne makijaże. Dla mnie te paletki to podstawa mojego zbioru cieni do powiek.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Makeup Geek. Pokochałam te cienie na tyle, że udało mi się stworzyć z nimi swoją własną paletkę! Jeszcze zostało mi kilka wolnych miejsc, w sam raz na kilka kolorów z nowej kolekcji. Cienie mają bardzo ładne kolory, świetną pigmentację i praca z nimi jest taka łatwa... Świetne cienie w niewielkiej cenie. Jeden cień (wkład) jest o połowę tańszy od cienia wkładu Mac. Nic, tylko kupować. Do wybory mamy tradycyjne cienie o różnych wykończeniach, duochromy oraz cienie foliowe. 
Tag : Youtube Made Me Buy It
Zoeva. Nie wiem dlaczego posiadam tylko jedna paletkę tej marki. Zdecydowanie muszę się zaopatrzyć w pozostałe paletki! Moja paletka to Rose Golden, którą absolutnie uwielbiam.  Świetnie dobrane kolory, pigmentacja cieni i łatwość pracy z nimi. Jeśli jeszcze nie testowałyście, to gorąco polecam.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Kat von D, Sephora, Douglas, Inglot, Gerard Cosmetics, Golden Rose - matowe pomadki w płynie
Tag : Youtube Made Me Buy It
Generalnie bardzo lubię matowe pomadki do ust, dlatego kiedy nastała "era" matowych pomadek w płynie, z ciekawością sięgnęłam po kilka egzemplarzy. Część pokazywałam Wam już na moim blogu. Idea matowych pomadek w płynie jest ta sama, a jednak każda pomadka inna. 

Makeup Geek, The Balm, Becca - rozświetlacze
Tag : Youtube Made Me Buy It
Jako pierwsza pojawiła się u mnie paletka The Balm The Manizers Sisters. Idea wszystkich sióstr Manizers w jednej paletce? Wspaniale! Generalnie najbardziej odpowiada mi jedynie Mary Lou, ale do całej paletki mam sentyment.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Makeup Geek Kathleen Lights, paletka trzech rozświetlaczy, musiała być moja, ponieważ zawarte w niej kolory idealnie wpisują się w mój gust. 
Tag : Youtube Made Me Buy It
Natomiast z rozświetlacza Becca w odcieniu Champagne Pop chyba nawet nie muszę się tłumaczyć. Jest boski, po prostu!
Tag : Youtube Made Me Buy It
Limitowanki Mac - róże, rozświetlacze, cienie, pomadki.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Uwielbiam! Z wypiekami na twarzy śledzę zapowiedzi kolejnych limitowanych kolekcji i z pełną ekscytacją poluję na upatrzone produkty, kiedy dana kolekcja pojawia się w sprzedaży. W szczególności interesują mnie limitowane odcienie róży, rozświetlaczy oraz pomadek.

Pomadki Mac - różne kolekcje
Tag : Youtube Made Me Buy It
Uwielbiam pomadki Mac. Chyba nie jesteście nawet tym faktem zaskoczone ;) Poluję na ich limitowane serie, ale bardzo lubię również te z regularnej sprzedaży. Nie szaleję jednak z kolorami, zazwyczaj wybieram bezpieczne kolory, które będę nosić na codzień.

Guerlain Meteorites, Laura Mercier - niezwyczajne pudry
Tag : Youtube Made Me Buy It
Meteoryty. Chyba już każdy zna. Porządane przez większość kuleczki są bardzo łatwo obecnie dostępne, również na promocjach, więc wiele z Was je ma i bardzo sobie je chwali. Ja również mam. Są zdecydowanie magiczne. Odmieniają każdy makijaż twarzy.
Tag : Youtube Made Me Buy It

Secret brightening loose powder marki Laura Mercier. Od pewnego czasu doceniam dobry puder do utrwalania korektora pod oczami. Zapewne te z Was, które są w podobnym wieku co ja, zgodzą się ze mną, że nie każdy puder się w tym celu sprawdza, szczególnie, kiedy zmarszczek pod oczami przybywa. Ten puder jest świetny, nie ma drugiego takiego. Utrwala korektory, wygładza i rozświetla okolicę pod oczami.
Tag : Youtube Made Me Buy It
Too Faced, Zoeva - róże do policzków w paletkach
Tag : Youtube Made Me Buy It
Too Faced Love Flush Palette ściągnełam zza oceanu. Warto było! Róże sąświetnej jakości i mają cudne kolory. Do tego cała paletka wygląda uroczo. Równie dobre jakościowo okazały się róże z paletek Zoeva! To był naprawdę dobry zakup.
 
Jak widać, jestem bardzo podatna na sugestie Youtube. Ma to jednak swoje dobre strony, ponieważ nieczęsto trafiają w moje ręcę buble. Pokazane przeze mnie produkty, to takie moje perełki, w które naprawdę było warto zainwestować.

Dajcie znać czy znacie te produkty i czy chciałybyście zobaczyć "tańszą" wersję tego tagu, w którym pokazałabym Wam kilka fajnych perełek z drogerii :)

18 comments:

  1. Ja jestem tak samo podatna :P Większość rzeczy kupiłam po namowach youtube'a :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawie w ogóle nie zdarza mi się kupić kosmetyk kolorowy, który wcześniej nie był polecany. Fajnie się składa, że wiele kosmetyków ma swoje recenzje na youtube jeszcze zanim pojawią się w sprzedaży, więc zawsze można zrobić rozeznanie :)
      bardzo mi to na rękę, bo naprawdę właściwie nie trafiam na buble.

      Delete
  2. ach, jak przyjemnie sie patrzy na Twoją kolecję skarbów. te wszystkie pudełeczka, puzderka, kartoniki - będę często wracać do tego posta nacieszyć sobie oczy <3

    wzdycham do Ultimate Naked Basics. piękna paletka. zwłaszcza podoba mi się połączenie ciepłych i chłodnych cieni :) patrząc na zdjęcie zbiorcze mam wrażenie, że niektóre cienie się powtarzają (tzn. z obu paletek naked basics w ultimate naked basics). czy dobrze widzę, czy jednak są różne?

    i tak, ja również nie zawsze opieram się youtubowemu kuszeniu, choć jednak blogerki bardziej mnie kuszą :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :)

      żaden cień się nie powtarza :)są jednak odcienie podobne w opakowaniu, ale po roztarciu już jednak widać różnicę. Jak chcesz to zrobię posta z porównaniem :)

      u mnie blogerki to kuszą pielęgnacją bardziej, jakoś bardziej im ufam pod tym względem niż youtuberki :)

      Delete
    2. post z porównaniem to doskonały pomysł :)

      Delete
    3. jeśli chodzi o youtuberki i polecanie pielęgnacji, ufam Agnieszce Nissiax25 i Czarszce. i to by było na tyle niestety :/

      Delete
    4. Ok to będzie post ;)

      Nissiax25 z jakiegoś powodu nie trawię i jej nie oglądam ;)

      Delete
  3. Dobry puder to podstawa. Dawno temu kupowałam wiele rzeczy, które z YT mi wpadły w oko. Ale szybko odsprzedałam, bo wiele rzeczy niestety nie sprawdziło się u mnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie całe szczęście się sprawdzają, choć przyznać muszę, że np limitowanki Mac bardzo często kupuję pojedyncze egzemplarze z chęci samego posiadania, ale nie są to jakieś wybitnie genialne produkty :)

      Delete
  4. Piekna kolekcja...co to za pomadka Maca 3 od prawej pierwszy rzad?-piekny kolor

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest Huggable Glass, błyszczyk, w odcieniu Snuggle Up :)
      tutaj był o nim post:
      http://justitia33.blogspot.co.uk/2016/06/mac-huggable-glass-snuggle-up.html

      Delete
  5. Piekna kolekcja...co to za pomadka Maca 3 od prawej pierwszy rzad?-piekny kolor

    ReplyDelete
  6. Paleta z ABH prezentuje się świetnie:). Poza tym jak wiesz od dłuższego
    czasu zastanawiam się też nad cieniami foliowymi z Makeup Geek:).

    ReplyDelete
    Replies
    1. to się nie zastanawiaj tylko kupuj :)
      polecam Beauty Bay com - wysyłają do całej Europy :)

      Delete
  7. A ja nie kupiłam niczego pod wpływem YR. Jakoś mnie męczy oglądanie vlogów urodowych. Wolę poczytać więc już prędzej kuszą mnie blogerki. Choć ja ufam tylko sobie:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak się składa ze ja Tobie tez ufam :D

      Nie lubię kupować kosmetyków o których nic nie wiem. Wole te sprawdzone :)

      Delete
  8. Wow, ile tego :D koniecznie muszę kupić kiedyś nową paletkę z Urban Decay <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli lubisz Naked Basic i Nakde Basic 2 to tą również polubisz :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...