Saturday, 29 October 2016

Zdenkowana kolorówka - część 6 / Mac & Max Factor.

Zdenkowana kolorówka
Zapraszam Was na kolejną część moich 5 zdenkowanych kosmetyków kolorowych.
Zdenkowana kolorówka
Mój ulubiony matujący puder do twarzy właśnie dobił dna. Jest to moja kolejna sztuka tego pudru i na pewno kupię go ponownie w przyszłości. Używam go głównie w strefie T. Puder przedłuża w tym miejscu makijaż i utrzymuje mat na dłużej. Dodatkowo jest bardzo wydajny i jeden puder wystarcza mi na około rok używania. Zdecydowanie jest wart ponownego zakupu. Rok temu pojawiła się właśnie recenzja tego pudru na moim blogu (klik).
Zdenkowana kolorówka
W recenzji tego produktu do brwi, wspominałam, że nie planuję ponownego kupna. Dziwne, ale odkąd ten tusz do brwi mi się skończył, to bardzo mi go brakuje, mimo, że mam inne tusze do brwi. Tusz miał bardzo ładny odcień chłodnego brązu i świetnie trzymał włoski na swoim miejscu przez cały dzień.
Zdenkowana kolorówka
Mac Cremesheen Lipstcik w odcieniu Shy Girl
To była moja pierwsza pomadka Mac, jaką kupiłam. Kilka lat temu! Mac opisuje ten odcień jako "kremowy, naturalny koralowy beż". Bardzo trafne określenie. Przyznam szczerze, że miałam z tą pomadką różne przeboje i raz ją kochałam, a raz nienawidziałam. Po pewnym czasie przygarnęła ją moja mama i zużyła do końca. Zgodnie jednak stwierdziłyśmy, że Mac ma ładniejsze odcienie pomadek niż Shy Girl i więcej do tej pomadki nie wrócimy. Tak, wiem, powinnam była ją dawno już wyrzucić, ale ona do końca była w świetnym stanie. Nie zmieniła zapachu, koloru ani właściwości ;)
Zdenkowana kolorówka
Mac Prep + Prime Lash
Baza pod tusz do rzęs. Dostałam go jakiś czas temu od mamy! Świetny produkt! Nie zdąrzyłam jednak napisać o nim osobnego posta. Baza nałożona pod każdy tusz do rzęs powoduje, że rzęsy są jeszcze dłuższe i mają większą objętość. Zdecydowanie polecam każdemu, kto ma takie liche rzęsy jak ja. Planuję ponowne kupno, jednak w drogeriach widziałam mnóstwo odpowiedników tego produktu (Essence, Catrice, Loreal), więc sprawdzę najpierw czy znajdę coś fajnego w niższej cenie.
Zdenkowana kolorówka
Mój ulubiony wypiekany drogeryjny róż do policzków właśnie się skończył. Kolor miał absolutnie przepiękny. Bardzo mi też odpowiadała formuła i właściwości tego różu. Wydajność jednak nie jest jego najmocniejszą stroną, ponieważ dość szybko się skończył, mimo. że nie używałam go regularnie i codziennie. Myślę, że kupię go ponownie. 

Znacie któryś z pokazanych przeze mnie produktów?




16 comments:

  1. podziwiam, zwłaszcza zużycie różu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten róż zużył mi się naprawdę szybko!
      bardzo niewydajny, ale jest okazja na kupno nowego / w innym odcieniu ;)

      Delete
  2. Idą Ci te kosmetyki do makijażu aż miło!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no głownie te podsatwowe - pudry, podkłady, tusze ;)

      Delete
  3. W sumie nic nie miałam z tych kosmetyków :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. wszystkie wpsomniane tutaj serdecznie polecam ;) świetne produkty

      Delete
  4. Mam te róże z Max Factor, ale w innych odcieniach. Pięknie wyglądają na policzkach :) moje z kolei nie chcą się skończyć, ale nie używam ich codziennie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to ja musiałam coś nie tak z tym różem robić, bo mi się skończył bardzo szybko, a też codziennie nie używałam ;)może mi ktoś podbierał :)

      Delete
  5. A szminę wygrzebałaś do końca?
    Moja koleżanka, niedawno dowiedziała się ode mnie, że w opakowaniu pozostaje praktycznie 1/3 zużytej pomadki. Była niesamowicie zaskoczona.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc nie ;) Shy Girl aż tak bardzo nie lubiłam i ciesze się, że mogę opakowanie już oddać w ramach akcji B2M ;)ale owszem zdarzyło mi się grzebać w pomadce do końca, jak lubiłam kolor ;)

      Delete
  6. Wow zużyć kilka rzeczy z kolorówki, szacun, tym bardziej zużyć szminkę z MAC czy puder. Nie wiem kiedy ja zużyję cały puder :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie pudry schodzą, w końcu używam ich praktycznie codziennie. Teraz jednak dłuuuuuuuugo denka pudrowego nie będzie bo mam same nówki sztuki;)

      Delete
  7. Znam tylko ten róż z Max Factora, który sama posiadam, ale dla mnie jest bardzo wydajny! Używam go bardzo niewiele, bo jest mocno napigmentowany, ale do denka to mi daleko mimo, że mam go już ponad rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to zaczynam już myśleć, że moja sztuka jakaś inna, felerna była, bo naprawdę szybko się skończyła. w mniej niż rok, anie używałam tego różu codziennie ;)

      Delete
  8. Nie znam niestety żadnego z tych produktów. Mnie strasznie ciężko idzie denkowanie kolorówki, najszybciej zużywam pudry ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bardzo lubię się malować. Zazwyczaj maluję się z rana a póżniej drugi raz popoludniu, do pracy :) więc wszystko jakoś się dość szybko zużywa :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...