Thursday, 17 November 2016

Golden Rose : Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03.

Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Bardzo lubię matowe pomadki w płynie. To już chyba zdąrzyłyście zauważyć. Dlatego kiedy Golden Rose wprowadził swoją wersję matowych pomadek w płynie, oczywiste było, że będę chciała ją wypróbować. Wiedziałam też, że kupię odcień numer 03, ale kiedy byłam w Polsce wiosną, osobiście nie udało mi się dostać tego odcienia na kilku wysepkach GR czy sklepie. Dopiero jakiś czas póżniej udało się ten kolor upolować mojej mamie. Tak, okazało się, że odcień numer 03 był najbardziej rozchwytywany. Czy słusznie?
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Jak opisuje swój produkt sam producent?
"Pomadka w płynie gwarantuje perfekcyjne, pełne pokrycie ust matowym kolorem przez wiele godzin, bez uczucia przesuszenia i lepkości. Lekka formuła wzbogacona w witaminę E i olej z awokado sprawia, że usta stają się niezwykle nawilżone i gładkie. Elastyczny aplikator i kremowa konsystencja zapewniają wygodne rozprowadzanie produktu. Po aplikacji należy odczekać chwilę, aby uniknąć rozmazania. Produkt łatwo można zmyć przy pomocy dwufazowego płynu do demakijażu".
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
03 to zgaszony brudny róż.  Po takie odcienie sięgam najczęściej na codzień. Co mnie zdziwiło w tym odcieniu, to zawartość mikroskopijnych fioletowych drobinek. Tak, w matowej pomadce.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Pomadka oryginalnie była zapakowana w kartonik. Opakowanie produktu jest proste, schludne, z czarną zakrędką. Aplikator również prosty, jak w większości błyszczyków. Po prostu spłaszczona pacynka. Bardzo mi jej kształt odpowiada. Zapach jest dosyć przyjemny, słodkawy, zupełnie nie przeszkadzający. Podczas aplikacji pomadki na usta, mam wrażenie, że maluję usta wodą. Konsystencja pomadki jest bardzo lekka i przyjemna. Aplikacja koloru na usta jest badzo prosta. Kolor na usta rozprowadza się równomiernie, a po jakiejś minucie pomadka zasycha na mat. Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu, zupełnie jej na ustach nie czuć.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Efekt na ustach, jak wspomniałam już wyżej, jest matowy. Ale fioletowy shimmer jest widoczny. Może nie z daleka, ale jak ogląda się samemu swoje usta w lusterku, nie sposób tych drobinek nie zauważyć. Osobiście mi w niczym nie przeszkadzają, ale zastanawiam się po co w ogóle ładować do matowej pomadki drobinki.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Jeśli chodzi o trwałość pomadki na ustach to jest ona kilkugodzinna. Przez te kilka godzin pomadka trzyma się pięknie ust i nie zostawia śladów na kubkach, szklankach itd. Kolor jednak zjada się od środka ust. Dzieje się to jednak w bardzo ładny i dyskretny sposób, więc nic nie wygląda nieestetycznie. Pomadka jest jednak zastygająca i przed ponowną aplikacją najlepiej jest zmyć resztki z ust, a dopiero wtedy ponownie zaaplikować.
Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick ♥ 03
Pomadka w żaden sposób moim ustom nie zaszkodziła, ale moje usta nie są problematyczne. Pamiętać jednak trzeba, że  Longstay Liquid Matte Lipstick to pomadka zastygająca, więc nie jest do końca "bezpieczna" dla wymagających ust, na których lepiej sprawdzą się musowe matowe pomadki typu Velvet Matte marki Bourjois czy Matte Lip Cream marki Nyx.

Mam w swojej kosmetyczce wiele matowych pomadek w płynie różnych marek i muszę przyznać, że Golden Rose wprowadziło do sprzedaży bardzo dobry produkt w przystępnej cenie. Jeśli chcecie zacząć przygodę z zastygającymi płynnymi matowymi pomadkami, to polecam Wam zacząć właśnie od Golden Rose. Do wyboru macie kilkanaście cudnych odcieni, ale postawcie na te sprawdzone kolory, ponieważ z tego co czytam na blogach, różne kolory różnie się na ustach zachowują i różnią właściwościami.

Znacie już te pomadki?

P.S. W Primarku znalazłam identyczny produkt :) Chcecie zobaczyć?



18 comments:

  1. Jestem zakochana w matowych pomadkach :)

    ReplyDelete
  2. heh, ja się w niej nie dopatrzyłam tych drobinek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście na zdjeciach ciezko dopatrzec. Ciezko było to uchwycic bo drobinki sa naprawde małe :) ale są :)

      Delete
    2. nawet nie chodzi o zdjęcia. mam tę konkretną sztukę i sloczując czy nakładając na usta nie widziałam drobinek :P jeszcze się przyjrzę

      Delete
    3. aaaa rozumiem teraz :) przyjrzyj sié :) na pewno zobaczysz :)
      no chyba ze tylko moja sztuka je ma ;)

      Delete
  3. Od niedawna posiadam ten kolor 03 i o ile formuła bardzo mi się podoba, o tyle kolor niestety niezbyt do mnie pasuje :( Jest zdecydowanie zbyt chłodny przy moim typie urody, a szkoda bo liczyłam, że będzie fajnym urozmaiceniem makijażu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda ale moze skusisz sie na iny kolor :)

      Delete
  4. o dziwo sama coraz bardziej sie do takiego koloru przekonuje :D kuszą mnie te pomadki, wszyscy pokazuja :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno znalazlabys cos dla siebie z tej serii :) kolory sa cudne

      Delete
  5. Mam 10 odcieni z tej serii, bo się rzuciłam na raz. Na początku się nimi rozczarowałam, ale teraz stwierdzam, że nie są takie złe i się do nich przekonuje. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To dobrze. Szkoda byloby wyrzucić :) ja się chyba skusze na kolejny odcień. Jakis braz :)

      Delete
    2. To dobrze. Szkoda byloby wyrzucić :) ja się chyba skusze na kolejny odcień. Jakis braz :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...