Wednesday, 2 November 2016

Mac : Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido.

Dzisiaj zapraszam Wam na posta o pomadce marki Mac, która trafiła do moich październikowych ulubieńców nie bez powodu.
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Pomadka Mac w odcieniu Amor Prohibido pochodzi z kolekcji poświęconej Selenie Quintanilli, amerykańsko - meksykańskiej piosenkarce, populanej w latach 90tych, która została brutalnie zamordowana przez swoją była menagerkę. Selena była nazywana "królową Tejano" (styl muzyki Teksańczyków meksykańskiego pochodzenia), a także "latynowską Madonną". Pamiętam jak wiele lat temu ogładałam film "Selena" z Jennifer Lopez w roli głównej (która swoją drogą zagrała idealnie postać Seleny i nie wyobrażam sobie nikogo innego w tej roli) i jak pękło mi serce kiedy główna bohaterka została zastrzelona. Miała tylko 24 lata...
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido (zdjęcie Mac.pl)
Mac tak opisuje swoją kolekcję :
"Pełna energii muzyka i styl meksykańsko-amerykańskiej wokalistki - Seleny Quintanilli są wciąż żywe dzięki pasji jej fanów i wpływowi, jaki wywarła na latynoską kulturę i kanony piękna. To kolekcja zainspirowana przywiązaniem tych wszystkich osób, których nadal porusza legenda tej gwiazdy, nawet po 20 latach od jej przedwczesnego odejścia. Kolekcja M·A·C Selena powstała przy współpracy z siostrą Seleny. Postaw na błyszczące usta, które tak uwielbiała Selena - kup lśniący błyszczyk Bidi Bidi Bom Bom w różowym odcieniu. Dostępny wyłącznie online. Selena nie tylko pokazała nam jak się poruszać, ona obudziła w nas ten rytm – tą kolekcją chcemy zatrzymać go między nami!"
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Lomitowana kolekcja Selena zawiera trzy pomadki, błyszczyk, pięć pojedynczych cieni, kompakt (brązer z różem), tusz, eyeliner oraz pędzel. Szata graficzna jest utrzymana w pięknym odcieniu fioletu a każdy produkt jest "oznaczony" autografem piosenkarki. Dodatkowo odcienie poszczególnych produktów noszą nazwy utworów piosenkarki. 
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Mój odcień, Amor Prohibido (Zakazana Miłość), spodobał mi się od razu.  Jest to dokładnie jak deklaruje producent - różowy średni brąz. Pomadka ma wykończenie Glaze i jest to moja pierwsza pomadka Mac o tym wykończeniu.
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Pomadka gładko sunie po ustach pozostawiając na nich chmurkę koloru. Nie jest to pomadka kryjąca. Daje ona efekt brązowo różowego błyszczyka. Ze względu na wykończenie, nie jest ona super trwała i na ustach wytrzymuje średnio dwie godziny. Bardzo ładnie i dyskretnie jednak z ust znika. Waniliowy zapach pomadki, typowy dla pomadek Mac, bardzo umila używanie. Pomadka ma przyjemną nawilżającą formułę, otula usta jak balsam i jest bardzo komfortowa w noszeniu. Kolor oraz właściwości samej pomadki przypadły mi do gustu na tyle, że natychmiast kupiłam drugą, dla mamy. Jestem pewna, że się jej spodoba.
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Jestem w tej pomadce zakochana. Kolor jest idealny na jesień!
Mac Selena, Glaze Lipstick ♥ Amor Prohibido
Jak się Wam podoba?

10 comments:

  1. przyjemna, ale na mnie byłaby za jasna i wyprałaby mnie z koloru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. prawda :) dla Ciebie byłaby Como La Flor :P ewentualnie Dreaming of :)

      Delete
  2. myslalam,ze bedzie ciemniejsza na ustach :D na Twoich mi się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ona ma wykończenie Glaze, więc jest półtranspaentna :)
      jako mat byłaby dla mnie za ciemna :)

      Delete
  3. Ja również myślałam, że będzie ciemniejszy. Kolor jest piękny! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wykończenie Glaze bardzo do tego koloru pasuje :)

      Delete
  4. Wow cudowna pomadka, śliczny kolor :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rzeczywiście kolor bardzo przyjemny :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...