Tuesday, 6 December 2016

BH Cosmetics : Nude Rose 12 Color Eyeshadow Palette.

Nie często na moim blogu pojawiają się buble. Nie lubię tego słowa. Zdarzają się kosmemtyki, które okazują się nieodpowiednie dla mnie mnie lub po prostu nie sprawdziły się. Jenak coś, co jest kiepskiej jakości, to jest po prosu BUBEL. Paleta cieni Nude Rose marki BH Cosmetics zasłużyła sobie na miano bubla. Nie pamiętam, kiedy ostatnio mnie jakiś produkt tak rozczarował i nie wiem skąd tyle zachwytów nad tą paletą na youtube....
BH Cosmetics, Nude Rose 12 Color Eyeshadow Palette
Paletkę kupiłam w internetowym sklepie Beauty Bay jak tylko pokazały się w ofercie produkty marki BH Cosmetics. Już samą nazwa paletki sugeruje, że kolory teoretycznie powinny być jak najbardziej dla mnie.
BH Cosmetics, Nude Rose 12 Color Eyeshadow Palette
Blaszane pudełeczko zawierające 12 cieni było oryginalnie zapakowane w kartonik. W środku blaszanego pudełeczka znajdziemy duże lusterko, pędzelek oraz instrukcję "obsługi" cieni. 
BH Cosmetics, Nude Rose 12 Color Eyeshadow Palette
Pierwsze, co nie spodobało mi się po otwarciu palety to jej zapach. Cienie śmierdzą farbkami plakatowymi. Gdybym nie kupiła jej ze sprawdzonego źródła, pomyślałabym, że to jakas wstrętna podróbka. Następnie rzuciło mi się w oczy wykończenie samych cieni. Perłowe. Nie obiecana satyna i maty. Perła. Pigmentacja cieni również pozostawia wiele do życzenia  jest po prostu kiepska. Cienie jasne są bardzo słabo napigmentowane. Kolejne i największe rozczarowanie przyszło podczas aplikacji cieni na powiekę. Większość cieni wygląda na skórze tak samo i nie ma między nimi żadnej różnicy. Nie ma mowy o wykonturowaniu oka, zaznaczeniu zewnetrznego kącika czy podkreślenia załamania powieki. Wszystko się zlewa w jeden beżowy perłowy kolor. Okropność! Cienie na powiece wyglądają tandetnie...
BH Cosmetics, Nude Rose 12 Color Eyeshadow Palette
Paleta cieni Nude Rose totalnie mnie zniechęciła do produktów marki BH Cosmetics. Do tanich one nie należą, więc z góry zakładałam, że są dobrej jakości... No niestety, unikajcie.


10 comments:

  1. Oj szkoda, że bubel, bo kolory wyglądają ładnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szkoda. Bardzo żałuję bo zapowiadala się fantastycznie :(

      Delete
  2. chyba kosz to najlepsze miejsce dla tych cieni ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie nadaja się by je komuś podarować

      Delete
  3. ja od bh mam galaxy chic i jest bardzo mocno napigmentowana! mozna sobie zrobic nia az krzywde! o tej nie slyszalam choc nie porwala mnie jakos szczegolnie! szkoda ze ma az tak kiepska jakosc;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To moze mija sztuka jest jakims niewypałem. Nie wiem. Wiem ze nie skusze sie juz nigdy na produkt tej marki :)

      Delete
  4. Szkoda, że to taki bubel, bo opakowanie wygląda uroczo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest jeszcze paletka rozswietlaczy z tej serii Nude Rose, wygląda uroczo ale pewnie też bubelek...

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...