Monday, 5 December 2016

Bielenda : Profesjonalna Terapia Wieku, Hialuronowa wolumetria NICI 3D, Serum przeciwzmarszczkowe.

Z dużym entuzjazmem podchodzę do nowych produktów Bielenda. Wiele produktów się u mnie sprawdziło, więc często wpisuję ich nowości na listę zakupów. Tak samo było w przypadku bohatera dzisiejszego posta - serum przeciwzmarszczkowego z serii Hialuronowa Wolumetria NICI 3D. Nie mogłam się doczekać jego kupna! Serum jest wprawdzie oznaczone jako produkt dla kobiet 40+, ale dla mnie to akurat bez znaczenia. Kieruję się potrzebami mojej cery, a kwas hialuronowy jest zawsze przez nią mile widziany.
Bielenda, Profesjonalna Terapia Wieku, Hialuronowa wolumetria NICI 3D, Serum przeciwzmarszczkowe
Opis producenta jest imponujący i zachęca do zakupu : 
"Innowacyjne serum z aktywnymi kapsułkami liftingującymi do cery dojrzałej redukuje istniejące zmarszczki, opóźnia powstawanie nowych. W efekcie stosowania twarz odzyskuje ładny kontur, a jej rysy zostają widocznie odmłodzone. Skóra jest gładka, ładnie napięta i pełna blasku.

Działanie
Collagen 3 Peptide Complex to biomimetyczny składnik, swoiste „rusztowanie skóry” odpowiadające za odbudowę jej fundamentów. Aktywnie stymuluje produkcję nowego kolagenu, poprawia strukturę i sprężystość skóry zapobiegając jej wiotczeniu. Koryguje rysy twarzy poprzez wzmocnienie włókien kolagenowych osłabionych procesem starzenia. Napina i wygładza naskórek, skutecznie redukuje nawet głębokie zmarszczki, rewitalizuje i maksymalnie nawilża skórę.
Inteligentne Kapsułki Retinolu tworzą unikalny system kontrolowanego przenikania składników aktywnych w głąb skóry. Stopniowe dawkowanie pozwala na większą skuteczność działania składnika w zadanej komórce skóry. Kapsułki tworzą na skórze film zapobiegający utracie wody, dzięki temu zapobiegają wiotczeniu skóry, wygładzają zmarszczki, rozjaśniają i rozświetlają cerę.

Efekt
  1. skóra gładka i doskonale nawilżona 94%
  2. owal twarzy ładnie wymodelowany 81%

Stosowanie
Codziennie rano i wieczorem serum wmasuj w oczyszczoną skórę twarzy, szyi i dekoltu."
Bielenda, Profesjonalna Terapia Wieku, Hialuronowa wolumetria NICI 3D, Serum przeciwzmarszczkowe
Szklana buteleczka z pompką była oryginalnie zapakowana w kartonik, na którym znajdziemy wszystkie potrzebne informacje o produkcie. Dotychczas miałam doczynienia z produktami tej marki mające pipetkę albo tubkowe, więc tutaj miła odmiana. W buteleczce mieści się 30ml produktu, który jest ważny przez 6 miesięcy od otwarcia. Zapach serum jest taki trochę mydlany, ale nie męczący.
Bielenda, Profesjonalna Terapia Wieku, Hialuronowa wolumetria NICI 3D, Serum przeciwzmarszczkowe
Konsystencja serum to bezbarwny żel, w którym zatopione są perłowe kuleczki. Same przyznajcie, czy nie wygląda to uroczo? Po aplikacji serum na skórę czuję delikatną lepkość, która z czasem zanika. Jeśli natomiast chodzi o działanie, to nie zauważyłam nic szczególnego. W przypadku Mezo serum  z kwasem hialuronowym tej marki efekty były widoczne i odczuwalne w postaci poprawy wyglądu skóry. Tutaj nie widzę efektu żadnego. Nie widzę dodatkowego nawilżenia, rozświetlenia czy wygładzenia zmarszczek. 
Bielenda, Profesjonalna Terapia Wieku, Hialuronowa wolumetria NICI 3D, Serum przeciwzmarszczkowe
Serum wystarczyło mi jedynie na trochę ponad miesiąc regularnego stosowania rano i wieczorem, więc może na efekty powinnam poczkać dłużej. Nie wiem, ale serum nie zachwyciło mnie w ogóle i nie planuję kupna kolejnej buteleczki, aby to sprawdzić. Szkoda. Moja cera generalnie bardzo dobrze reaguje na kwas hialuronowy, ale nie w tym przypadku. 

10 comments:

  1. Replies
    1. zdecydowanie :)
      jeden z ładniejszych kosmetyków do pielęgnacji, jaki miałam :)

      Delete
  2. Miałam kiedyś to kulkowe serum. Z tego co pamiętam to u mnie wypadło nieźle.

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałaś miałaś :) dlatego się na nie skusiłam :)

      Delete
  3. ech, szkoda. trzeba przyznać, że kosmetyk wygląda uroczo, ale to przecież nawet nie połowa sukcesu :/

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie :)
      no nic :) zdarza się :)nie wszystko zawsze musi się sprawdzać i dawać oczekiwane efekty :)
      do Bielendy mam jednak nadal zaufanie bo jednak prawie wszystkie testowane przeze mnie produkty się sprawdziły i byłam zadowolona

      Delete
  4. Bielenda ma w ogóle jedne z lepszych polskich kosmetyków na rynku, z tego co pamiętam :-) Dawno niczego od nich nie miałam, ale dużo dziewczyn chwali sobie te produkty - szczególnie właśnie sera :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. to prawda, Bielenda ma wiele fajnych produktów :)
      dla mnie ich Meza maska na noc, oczyszczająca z kwasami, jest niezastąpiona :)

      Delete
  5. Obecnie stosuję serum rewitalizujące z Bioliq i muszę przyznać, że w połączeniu z kremem daje na prawdę fajne rezultaty. Ale recenzję napiszę za jakiś czas :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. miałam kiedyś serum Bioliq ten kawiorowy :) fajny był :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...