Sunday, 18 December 2016

Gerard Cosmetics : Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice.

Gerard Cosmetics, Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice
Dzisiaj przychodzę do Was z postem na temat matowej pomadki w płynie Gerard Cosmetics w odcieniu Everything Nice. Kolor Serenity z tej samej serii już Wam na blogu pokazywałam, także wiecie już dobrze, że bardzo serię Hydra Matte Liquid Lipstick polubiłam.
Gerard Cosmetics, Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice
Kolor Everything Nice to ciepły matowy brąz. Sama jestem zaskoczona, że zdecydowałam się na jego kupno, bo do tej pory unikałam brązów na ustach. Uważałam, że to kolory nie dla mnie. Okazuje się, że chyba się pomyliłam, ponieważ w brązach czuję się wspaniale i dostaję komentarze, że powinnam je na ustach nosić, ponieważ mi pasują. Moje zęby jednak przy brązowych ustach wyglądają na bardziej żółte i jedynie to sprawia, że po chłodne róże sięgam częściej niż po brązy.
Gerard Cosmetics, Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice
Wracając jednak do pomadki Gerard Cosmetics, to pomadka Everything Nice ma dokładnie takie same właściwości jak pomadka w kolorze Serenity. Ma lekką wodnistą konsystencję, rozprowadza się na ustach bezproblemowo, zastyga na mat i ma wielogodzinną trwałość. Pomadka jest bardzo komfortowa w noszeniu a usta nie są ściągnięte. Kolor z moich ust znika najpierw od środka, ale robi to w ładny sposób. Tak jak w przypadku koloru Serenity, Everything Nice najlepiej wtedy zmyć i zaaplikować od nowa. 
Gerard Cosmetics, Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice
Tutaj Everything Nice w porównaniu do Serenity, która jest jaśniejsza i bardziej różowa.
Gerard Cosmetics, Hydra Matte Liquid Lipstick ♥ Everything Nice
Nadal uważam, że Hydra Matte Liquid Lipstick marki Gerard Cosmetics to świetny produkt do ust dla tych, kto lubi zastygające matowe pomadki.  Zdecydowanie są warte uwagi. Jakościowo wypadają podobnie do pomadek Kylie Cosmetics, a są do kupienia bezproblemowo w sklepach internetowych na terenie UK, często ze zniżkami oraz darmową wysyłką.

20 comments:

  1. Replies
    1. dzięki :)
      jednak mój ulubiony kolor z tej serii zostawiłam na sam koniec :P

      Delete
  2. Replies
    1. rozumiem :) Serenity będzie też pasował właściwie każdemu, taki brąz jak Everything Nice - już niekoniecznie

      Delete
  3. Jednak Serenity jest dużo bardziej w "moim" kolorze, w brązach nie czuję się dobrze, choć kiedyś bardzo lubiłam takie odcienie. Ale niebieskie cienie do powiek i perłowe lakiery do paznokci też lubiłam ;) Dobrze, że u Ciebie się sprawdza, to w końcu najważniejsze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja się ostatnio przełamałam i brązy polubiłam :) myślę jednak że to chwilowa słabość, bo dla mnie numer jeden to zgazone róże :)

      Delete
  4. Bardzo ładne odcienie, o płynnych szminkach Gerard Cosmetics czytałam wiele pochlebnych opinii, ale niestety nie miałam jeszcze okazji ich wypróbować :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. są zdecydowanie warte wyprobowania!
      na Beautybay.com można je dostać w promo, więc zaglądaj :)

      Delete
  5. Ładne kolorki :) A czy spotkałaś się z takim gadżetem pielęgnacyjnym jakim jest filtr fitaqua prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf? Świetnie uzdatnia wodę kranową czyniąc ją bardziej przyjazną sla skóry oraz włosów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie spotkałam się :)

      Delete
    2. Widzę, że Pani Aga wszędzie, gdzie tylko może, pisze o tym systemie LOL

      Delete
  6. Wygląda pięknie :)) Serenity bardziej mój kolor, muszę gdzieś poszukać online

    ReplyDelete
  7. Liczyłam bardzo na tę serię, tak się zawiesiłam na części "hydra", że trochę pominęłam "matte liquid lipstick". Coś mi chyba nie są pisane tego typu formuły...
    U mnie wyglądały (bo wypróbowałam dwa odcienie) jak sucha skorupa :/ jeszcze gorzej niż Dusty Rose z ABH - zazdrośnie spoglądam na Twoje usta :D
    Pocieszam się tradycyjnymi matami, niedawno kupiłam na próbę małe cudo z Nabla Cosmetics i jest MOC :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. na to wygląda że formuła jednak nie dla Ciebie :)na szczęście możesz wybierać do woli w innych :)
      Nabla... muszę się im przyjrzeć!

      Dusty Rose mam na liście marzeń :) moze kiedyś :)

      Delete
  8. kusza mnie nowe matowe pomadki ale chwilowo sie wstrzymuje:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zazdroszczę :) ja nie potrafię :)

      Delete
  9. Oba kolory piękne, podoba mi się też wykończenie.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...