Thursday, 29 December 2016

Grudniowe nowości : Milani, Mac, Makeup Geek, Jeffree Star, Gerard Cosmetics, L`Oreal, Garnier, Primark, Freedom, Nivea, Palmers.

Zapraszam Was dzisiaj na przegląd moich grudniowych nowości. Są tutaj niezbędniki, zachcianki i przede wszystkim prezenty mikołajkowe i świąteczne :)
Grudniowe nowości
Grudniowe nowości

W grudniu z rzeczy niezbędnych i potrzebnych kupiłam jedynie płyn micelarny z Primarka, szampony i odżywkę L`Oreal oraz antyperspirant Nivea. Z ciekawości też wrzuciłam do koszyczka z zakupami maseczki w płacie Garnier. Uzupełniłam również zapas kremów do rąk.
Grudniowe nowości
Przybyły mi też dwa produkty do ust. Od Jeffree Star skusiłam się na pomadkę w odcieniu Doll Parts a z Gerard Cosmetics zainteresowałam się dla odmiany inną serią (Lip Cream) i wybrałam śliczny odcień Destiny.
Grudniowe nowości
Od Kingi przywędrowała do mnie paczuszka, a w niej dwa produkty Milani! Od dawna miałam ochotę na produkty z tej marki. Kinga oczywiście idealnie trafiła z kolorem różu i pomadki. Dziękuję :*
Grudniowe nowości
Macową świąteczną kolekcję Nutcracker Sweet dorwałam już w listopadzie. Wprawdzie produkty wybrałam i zamówiłam sama, ale całość znalazłam oficjalnie pod choinką.
Grudniowe nowości
Pod choinką znalazłam również trzy (wybrane przeze mnie) produkty z kolekcji Mariah Carey dla Mac. Uwielbiam Mac. Nic na to nie poradzę, że ciągle mi go mało :)

Grudniowe nowości
W listopadzie zamówiłam sobie trzy rozświetlacze Makeup Geek na oficjalnej stronie producenta. W sumie to niepotrzebnie, ponieważ szły one do mnie tygodniami, a w międzyczasie rozświetlacze pojawiły się w sklepie internetowym Beauty Bay. Wybrałam zestaw zawierający rozświetlacz Daybreak, Rekindle i duochrom Psychedelic. Śliczności! Dostałam od przyjaciółki również rozświetlacz Jeffree Star Skin Frost w odcieniu Peach Goddess. Kolor jest cudowny, a wielkość produktu niesamowita!
Grudniowe nowości
W jednym z Superdrug trafiłam na szafę Freedom. Zaciekawa mnie pomada do brwi. Moje dwie Inglotowe dobijają już dna, więc czas na coś nowego :)

To byłoby na tyle w grudniu :) Dajcie znać, czy coś znacie i czy wpadło Wam coś w oko :)

12 comments:

  1. Ile wspaniałości <3
    Aż miło popatrzeć! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) ja na większość na razie też tylko patrzę :) szkoda mi tknąć! :)

      Delete
  2. Wspaniałe produkty :) Mac'a zazdroszczę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obie kolekcje Mac są naprawdę wyjątkowe :)

      Delete
  3. :*

    od razu jestem zainteresowana, jak widzę w nazwie duochrom *_* kocham duochromy *_*

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozświetlacza tego typu jeszcze nie miałam :)

      Delete
  4. mam maski w płacie garniera w zapasach;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. są całkem niezłe :) na pewno kupię je ponownie :)

      Delete
  5. same piekne rzeczy ktore i ja z checia bym Ci podebrała ;D mamy dość podobne zachcianki :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. o tym samym pomyślałam jak przeczytałam Twój post o produktach Colourop :P

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...