Thursday, 1 December 2016

Kylie Cosmetics : Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K & Posie K.

Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K & Posie K
Bohaterki dzisiejszego posta trafiły do moich ulubieńców listopada. To po nie sięgałam w minionym miesiącu najczęściej, kiedy malowałam usta do pracy. Jeśli jesteście ciekawe dlaczego, to zapraszam do dalszej części posta.
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K & Posie K
Tak jak kiedyś Kim Kardashian rozsławiła Macową pomadkę w odcieniu Angel, tak kilka lat później, jej młodsza siostra zrobiła to samo z pomadką Velvet Teddy, również marki Mac. To dzięki Kylie oraz jej wielkich ust weszła moda na matowe brązy na ustach. Kylie postanowiła jednak wykorzystać swoje 5 minut i stworzyła swoją kolekcję matowych płynnych pomadek. Obecnie Kylie Cosmetics jest znaną i popularną marką kosmetyczną i ma w ofercie różne kosmetki do makijażu. Mnie najbardziej kusiły oczywiście matowe pomadki w płynie, ale swoje odczekałam, zanim zamówiłam swoje sztuki. Wyszło mi to na dobre, ponieważ moje produkty mają już ulepszoną formułę. Dostępność kolorów również była większa, przez co mogłam sobie zamówić odcienie różowe, ponieważ na początku były dostępne jedynie brązy.
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Posie K
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K
Produkty do ust Kylie Cosmetics są dostępne w zestawach : pomadka i konturówka, same konturówki lub same pomadki. Kilka miesięcy temu zamówiłam sobie lip kit w odcieniu Posie K - pomadka z konturówką, który oddałam zachwyconej tymi produktami koleżance. W moim następnym zamówieniu znalazły się dwie pomadki, tym razem bez konturówek. Wybrałam odcień Posie K oraz Koko K. 
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Posie K
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K 
Koko K to chłodny jasny róż. Doszukać się w nim można odrobiny brzoskwini.  Posie K to chłodny zgaszony róż.
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K & Posie K
Opakowania pomadek są ładne i cieszą oko. Na każdym widnieje napis autograf "Kylie". Aplikator jest malutki, bardzo poręczny i wygodny, co ułatwia aplikację pomadek na usta. Zapach pomadek bardzo przypadł mi do gustu. Słodki czekoladowy, jak ciasteczko. Pomadki mają lekką wodnistą konsystencję. Aplikując je na ustach ma się wrażenie smarowania ust wodą. Oba kolory rozprowadzają się równomiernie bez prześwitów. Do pełnej aplikacji wystarczy ilość produktu zanajdująca się na aplikatorze przy pojedynczym wyciagnięciu go z opakowania. Tak, pigmentacja jest wyśmienita. Oba kolory w kilkanaście sekund na ustach zastygają i nic nie jest ich w stanie ruszyć. Picie, jedzenie, oblizywanie im nie straszne. Kolor na ustach jest wielo wielo godzinny i tak naprawdę zmywa go z ust jedynie olejek, płyn micelarny nie daje rady. Obie pomadki są bardzo komfortowe w noszeniu. Nie ściągają ust i ich nie przesuszają. 
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Koko K
Kylie Cosmetics, Matte Liquid Lipstick ♥ Posie K
Jeśli chodzi o ceny pomadek, to są do przełknięcia. $17 za sztukę. Najbardziej dały mi po kieszeni koszty przesyłki oraz cło. Gdbyby nie to, skusiłabym się pewnie na kolejne produkty, ale dodatkowe opłaty wyszły mnie więcej, niż cena dwóch pomadek i to mnie zniechęciło do dalszych zakupów. Przed zakupem tych pomadek przeczytałam i obejrzałam mnóstwo recenzji. Jeśli planujecie kupno tych pomadek, to radzę Wam zrobić to samo. Koko K i Posie K mają identyczne świetne właściwości, ale są kolory w tej serii matowej o innych właściwościach i konsystencji, które mogą być rozczarowaniem. Mowa tutaj głównie o ciemnych kolorach. Na chwilę obecną w internecie można też znaleźć mnóstwo podróbek tych pomadek, więc uważajcie. Najbezpieczniej jest zamówić je z oryginalnej strony Kylie Cosmetics.

35 comments:

  1. Mam ogromną ochotę je wypróbować, jestem bardzo ciekawa jakby się sprawdziły na tle do tej pory wypróbowanych przeze mnie matowych szminek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest wiele dobrych matowych pomadek wpłynie.
      wiadomo, różne gusta . Ja zdecydowanie wolę te zastygjące i w ogóle mnie nie kręca te musowy typu Nux lip Cream czy Bourjois Velvet Matte.

      świetne są też pomadki Jeffrey Star, Gerard Cosmetics i Kat von D :)
      zdecydowanie warte wyprobowania jesli się lubi zastygajace maty :)

      Delete
  2. Oba są piękne i bardzo chciałabym je kupić, ale właśnie koszty przesyłki są duże ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety..
      ja jakbym wiedziała, to zamowiłabym wiecej na raz, bo to byłaby w jakims sensie oszczednosc...
      no nic, moze kiedys zawitaja do UK do sklepow internetowych, kto wie :)
      a mam już upatrzone kolejne sliczne kolory!
      na razie korzystam z dostepnyh bez problemu produktów, ktore sa rownie dobre :)

      Delete
  3. Jakbym lubiła maty to pewnie bym kupiła ,)

    ReplyDelete
  4. Przepiękne kolory! Ślicznie się prezentują :-)

    ReplyDelete
  5. nie powiem kuszą mnie choc colourpop ma znacznie tansze matowe pomadki a kylie to ta sama fabryka wiec chwilowo nie chce przepłacać :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nodokladnie ta sama fabryka :)
      Colour Pop jeszcze nie mam :P

      Delete
  6. chyba wiesz, który odcień bardziej mi się podoba :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiem :)
      ale dla Ciebie to są inne piękniejsze z tej serii :)

      Delete
  7. Chcę czerwoną, ale na razie koszty przesyłki i ewentualny podatek skutecznie mnie zniechęcają... Bo cena samej pomadki, masz rację, wcale nie jest wygórowana. Na razie zamówiłam Colourpop, jak była darmowa przesyłka, ale oni nie mają takiej ładnej czerwieni :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Colour Pop jeszcze nie mam,więc nie moge porównać :)
      ale one są z tej samej fabryki, więc pewnie podobne bardzo :)

      najlepiej byłoby zrobic jakies zbiorowe duze zamowienie, ale ciezko tak, bo nie wszystkie kolory sa zawsze dostepne w tym samym czasie, tylko rzutami, raz te, raz inne.

      Delete
  8. Tez choruje na nie....tez duzo czytalam i ogladalam yt na ich temat.jezeki zakup tylko! Z oryginalnych stron przekonalam sie na pomadce Colourpop....mi marzy sie pomadka z Anastasia Bh albo sklep gdzie dostalabym wszystkie 3....zeby zaplacic raz za przesylke i clo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ABH tez mi się marzy!!!!
      Dusty Rose dokładnie :) chociaz na razie się pocieszam jej odpowiednikiem z Sephoy numer 13 Marvelous Mauve :)

      Delete
    2. Ja w pl mam zamiar kupic sobie ta z Sephory...i Inglota Hd bo w uk sie nie oplaca kupowac....

      Delete
    3. Siwtny wybór. Zarowno Inglot i Sephora sa swietne! Warto :)

      Delete
  9. Kolorki świetne, mam na nie ochotę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam na wiecej, ale niestety za drogo to wychodzi i wole się zadawalać tym, co mam pod nosem i taniej :)

      Delete
  10. Ja akurat niezbyt dobrze czuję się w matowych pomadkach :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Matowe pomadki nie sa dla każdego :) ja je bardzo lubie ale moje usta zdecydowanie lepiej wygladaja w kremowych. Sa wtedy pelniejsze i bardzoej gladkie. Przy matowych niby nie sciagniete ale nie ma efektu pelniejszych ust.

      Delete
  11. Jakoś mnie te kosmetyki nie jarają, szczególnie, że płynne pomadki w wersji matowej są nie dla mnie. Z tym cłem to przesadzili...

    ReplyDelete
    Replies
    1. To piwinnas sie cieszyc :) mnie na razie ekscytują i bardzo mnie cieszą. Szcegolnie te trudniejsze do zdobycia

      Delete
  12. zamawiamy oryginały nie podroby chinskie :)

    ReplyDelete
  13. Niestety cło itp daje po kieszeni, ale lepiej oryginały niż chińskie podróbki za dolca ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no właśnie szkoda, bo sama cena za pomadkę jest naprawdę spoko... te dodatkowe oplaty zniechęcają do dalszych zakupow

      a to też wiadomo, zalezy jak się trafi, bo nie raz zamawiałam cos ze stanów, a dopiero pierwszy raz musiałam cło zapłacić, wcześniej nic

      podrobkom dziękujemy :)

      Delete
  14. Na ustach wyglądają pięknie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. są to pomadki, które pięknie wyglądają i mają świetne właściwości :)
      szkoda, że tak trudno dostępne!

      Delete
  15. Szkoda, że pomadki nie są dostępne u nas stacjonarnie. Obydwa kolory szalenie mi się podobają, a jaśniejszy z pewnością skradłby moje serce. Może kiedyś...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...