Saturday, 10 December 2016

Mac : Liptensity ♥ Smoked Almond.

Kiedy zobaczyłam zapowiedź kolekcji pomadek Liptensity, wiedziałam, że nie przejdę obok niej obojętnie. Nowa seria pomadek, piękne kolory. Musiałam kupić i przetestować. Tylko który kolor wybrać, kiedy jest ich w serii ponad 20?  Zdecydowałam się więc na dwa kolory i dzisiaj chcę Wam pokazać ten bardziej lubiany, Smoked Almond.
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Mac tak opisuje serię pomadek Liptensity:
"Olśniewająca, nowa pomadka, która przekracza granice koloru. Każda pomadka zawiera dużą ilość intensywnych pigmentów dających efekt niesamowitej intensywności koloru, przejrzystości i żywiołowości. Luksusowa, żelowa baza stapia się przy kontakcie z ustami, dając mocno nasycony kolor z satynowym wykończeniem już po pierwszym nałożeniu."
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Smoked Almond jest określony jako jasny różany brąz. Rzeczywiście, to bardzo ładny brąz z różowymi nutami.
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Opakowanie pomadki przypadło mi do gustu. Ładne, schludne, a skuwka jest dokładnie w kolorze pomadki. Pomadka ma lekką kremowo żelową konsystencję. Natomiast pigmentacja pomadki jest niesamowita. Kolor na ustach jest super kryjący i równomierny. Aplikacja koloru przebiega bezproblemowo, jednak nie jest to pomadka, którą można się pomalować bez pomocy lusterka. Efekt na ustach jest soczysty, satynowy. Trwałość koloru na ustach jest mniej wiecej trzy godzinna. Smoked Almond jednak bardzo ładnie i dyskretnie z ust się ściera. 
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Jeśli miałabym porównać serię Liptensity do innych pomadek Mac, to najbardziej mi ona przypomina pomadki o wykonczeniu Amplified, jednak Liptensity jest bardziej żelowa. Natomiast w porównaniu do serii pomadek Huggable seria Liptensity jest o wiele bardziej napigmentowana i bardziej kremowa. 
Mac, Liptensity ♥ Smoked Almond
Jeśli lubicie mocno napigmentowane pomadki oraz produkty Mac, to serię Liptensity śmiało możecie wypróbować.

12 comments:

  1. Replies
    1. ile w tej serii jest kolorów dla Ciebie! :)
      dla mnie mniej, właściwie żadnego zgaszonego różu... Jest jeden, ale zdecydowanie za jasny..

      Delete
  2. Replies
    1. ten wydaje mi się najładniejszy z całej serii :)

      Delete
  3. Ślicznota! Kusisz kobieto, kusisz :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kuszę :) jak coś fajne, to kuszę :)

      Delete
  4. Zupełnie nie mój kolor, choć na ustach wygląda bardzo ciekawie. Dziwne opakowania jak na tę markę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja ostatnio odnajduję się w brązach, choć ten i tak nie jest do końca brązowym brązem, bo przebija z niego róż :)

      Delete
  5. Bardzo fajny odcień i docelowo to ten miałam kupić jako 1, le jednak padło na Doe. Tych szminek nie da się porównać to jakiejkolwiek innej szminki. Na pewno kupię jeszcze inny kolor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja się zastanawiam nad Doe :) też mi się podoba :)

      Delete
  6. MAC ma teraz sporo fajnych nowosci, az nie wiem na co sie skusic :D ten kolor piekny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mac jak co roku w okolicach Bożego Narodzenia bombarduje nowościami :)
      zbankrutować można, choć ja sporo dostaję od rodzinki w ramach preznetu świątecznego :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...