Friday, 16 December 2016

Nacomi : Olej z pestek winogron 100%.

Im jestem starsza, tym większą uwagę przykładam do pielęgnacji skóry wokół oczu. Kiedyś wystarczał tylko krem, teraz się wspomagam maseczkami, olejkami, serum. Tym bardziej, że moja skóra w tych kolicach jest bardzo wymagająca i problemowa - worki, opadające powieki, zdolność do wiotczenia, widoczne zmarszczki, łatwość przesuszenia i łuszczenie skóry, zasinienia. Obecnie stosuję świetny krem pod oczy marki Kiehl`s z serii Rosa Arctica, ale to nie powstrzymuje mnie w stosowaniu innych produktów w nadziei, że będą jeszcze lepsze efekty.
Nacomi, Olej z pestek winogron 100%
Producent deklaruje, że olej z pestek winogrom jest idealny pod oczy, poprawia krązenie i jest nawilżający. Ma lekką teksturę, więc idealnie nadaje się do skóry mieszanej i tradzikowej. Nie zatyka porów. Poprawia kondycję skóry wokól oczu i ust. Zmniejsza zmarszczki i opuchliznę. Pomocny również w przypadku pięlęgnacji  żylaków i pajęczaków. 
Nacomi, Olej z pestek winogron 100%
Olej z pestek winogrom marki Nacomi przywiozłam z Polski. Wrzuciłam go do koszyka z zakupami "przy okazji" zakupów w Hebe. Niczego nadzwyczajnego się nie spodziewałam, więc spotkało mnie miłe zaskoczenie. Olej jest zamknięty w małej szklanej buteleczce mieszczącej 50ml produktu. Olejek trzeba z buteleczki wylewać, co nie do końca mi się podoba, ale cóż. Jeśli chodzi o mnie, to stosuję ten olejek jako produkt wspomagający krem pod oczy, głównie jako maseczkę pod oczy. Zwyczajnie nakładam grubą warstwę olejku na skóre i zostawiam na jakiś czas, albo na noc. Na dzień, pod korektor, olejek się zupełnie nie nadaje, ale to chyba nikogo nie dziwi. Po zastosowaniu olejku skóra jest wyraźnie nawilżona, bardziej sprężysta, a przez to zmarszczki się zmniejszają i są mniej widoczne. Nie zauważyłam jednak, by olejek redukował opuchliznę wokól oczu, ale dla samego nawilżenia jakie daje, myślę, że naprawdę warto go stosować. Ponieważ jest lekki i przyjazny dla cery tłustej, mogę spokojnie go stosować bez obawy, że skóra na policzkach mi się zapcha i wyskoczą krostki (jak w przyadku kremu maski Ziaja). Zdarza mi się też zaaplikować olejek na całą twarz i nic złego się nie dzieje, a cera dostaje porządną dawkę dodatkowego nawilżenia. Moja cera akurat wchłania ten olejek całkowicie i nie przetłuszcza się od niego.
Nacomi, Olej z pestek winogron 100%
Kilka tygodni temu ten olejek rozprawił się z problemem, jaki pojawił się w kącikach moich ust. Zajady! Kto je miewa, wie, jakie potrafią być dokuczliwe i jak ciężko się ich w szybki sposób pozbyć. Olejek z pestek winogrom rozprawił się z nimi i zagoił miejsca zapalne w niecałe dwa dni. 
Nacomi, Olej z pestek winogron 100%
Stosujecie olejki w swojej pielęgnacji?

8 comments:

  1. Olejki stosuję, ale w sumie ten z pestek winogron można kupić butlę w markecie i wychodzi sporo taniej:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niby tak :)
      ale taka mała butelczka wygląda lepiej na toaletce ;) butla z marketu mi pasuje do kuchni :)

      powiem Ci szczerze, że tutaj w UK wybór olejków jest bardzo mały. Wiadomo na necie znajdzie się wszystko, ale nie wystarczy iść do sklepu i wszystko jest :)

      Delete
  2. tez go uzywam ale to juz wiesz:)

    ReplyDelete
  3. dobrze wiedzieć :)
    kocham olejki w pielęgnacji :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja również! a kiedyś z moją cerą się ich bardzo bałam :) niepotrzebnie :)

      Delete
  4. Ja dopiero zaczęłam swoją przygodę z olejami w mojej pielęgnacji, od bardzo udanego "romansu" z olejem z pestek malin. Ale myślę, że po tak udanym stracie i inne oleje z przyjemnością kiedyś wypróbuję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. olejuz pestek malin jeszcze nie miałam okazji używać ale słyszałam nim wiele dobrego:) na pewno wypróbuję :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...