Sunday, 11 December 2016

Sylveco : Rumiankowy żel do twarzy.

Rumiankowy żel do twarzy jest drugim produktem marki Sylveco, jaki miałam okazję używać. Z oczyszczającego peelingu z korundem, jestem bardzo zadowolona, ale czy rumiankowy żel również przypadł mi do gustu?
Sylveco, Rumiankowy żel do twarzy
Rumiankowy żel marki Sylveco ma skutecznie oczyszczać skórę, odblokowywać pory i regulować wydzielanie sebum. Zawiera rumianek lekarski oraz 2% kwasu salicylowego.
Olejek rumiankowy charakteryzuje się ciemnoniebieskim zabarwieniem, zawiera chamazulen, a-bisabolal. Wykazuje silne działanie kojące, łagodzi zmiany alergiczne. Działa na skórę oczyszczająco, pielęgnuje skórę wrażliwą, czerwoną i spękaną. Jest pomocny przy nadmiernym łuszczeniu i rogowaceniu naskórka, łagodzi zmiany trądzikowe.
Kwas salicylowy posiada właściwości złuszczające i lekko ściągające. Dzięki zdolności wnikania wgłąb mieszków włosowych pomaga likwidować zaskórniki, odblokowuje pory skóry, zmniejsza nadmierne wydzielanie sebum i jest pomocny w pielęgnacji cery z niedoskonałościami. Poprawia strukturę i koloryt skóry, rozjaśnia powierzchniowe przebarwienia oraz zmniejsza płytkie blizny potrądzikowe. Kwas salicylowy działa łagodniej niż kwasy AHA, ale jego działanie jest bardziej długotrwałe. 

Sylveco, Rumiankowy żel do twarzy
Opakowanie to przezroczysta plastikowa buteleczka z pompką. Zawiera ona 150ml produktu, który jest ważny przez 6 miesięcy od otwarcia. Żel ma kolor herbatki rumiankowej, choć widzę, po kilku miesiącach używania, że kolor się już zmienił i ściemniał. Zapach żelu jest mocno rumiankowy, ale podoba mi się i mnie nie drażni. Produkt ma postać żelu oczywiście, który w kontakcie z wodą nie pieni się za bardzo, przez co ślizga się po skórze. Nalepiej używało mi się tego żelu wraz ze szczoteczką do mycia twarzy.
Sylveco, Rumiankowy żel do twarzy
Jeśli chodzi o działanie żelu, to nie jestem z niego w pełni zadowolona. Nie sprawdzał się on zupełnie w mojej wieczornej pielęgnacji. I choć wtedy stosuję oczyszczanie kilku etapowe, to mam wrażenie, że żel rumiankowy nie do końca radził sobie z oczyszczeniem mojej cery po całym dniu. Dlatego używałam tego żelu z rana, przy porannej pielęgnacji. Tutaj spawował się świetnie. Bardzo dobrze zmywał resztki produktów, które stosuję na noc i przygotowywał skórę na przyjęcie kremu. 

Żel ten jednak nie zachwycił mnie swoim działaniem. Nie zauważyłam jakiegoś specjalnego oczyszczenia i poprawy wyglądu cery. Ot, przyjemny żel do oczyszczania cery podczas porannej pielęgnacji. Liczę na to, że tymiankowy żel bardziej przypadnie mi do gustu. Po rumiankowy ponownie nie sięgnę.

10 comments:

  1. peeling z sylveco rowniez uwielbiam i musze do niego powrocic! co do rumiankowej wersji mialam ja raz i byla ok choc bardziej lubie tymiankowa :) jej zuzylam 3 opakowania :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie jestes pierwsza osoba, ktora uwaza ze wersja tymiankowa jest lepsza :)

      Delete
  2. Rumiankowy miałam raz i w sumie był ok, ale tymiankowy bardziej mi przypadł do gustu (właśnie zaczęłam trzecie opakowanie) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestes kolejna osoba, ktora twierdzi ze wersja tymiankowa jest lepsza:)
      mam nadzieje, ze bede tego samego zdania :)

      Delete
  3. Tego żelu jeszcze nie miałam, ale kremy Sylveco bardzo lubię, a ostatnio polubiłam się z tonikiem mgiełką Vianek

    ReplyDelete
    Replies
    1. z produktami Vianek jeszcze nie mialam doczynienia :)

      Delete
  4. ja jeszcze nie miałam żadnego żelu od nich :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rumiankowa jest taka sobie, dam znac jak z tymiankową będzie :)

      Delete
  5. Miałam 2 rzeczy z Sylveco i z żadnej nie byłam zadowolona, był to peeling oraz szampon. Jakoś nie mam ochoty sięgać po te produkty częściej :)

    ReplyDelete
  6. Nie stosowałam jeszcze żeli oczyszczających tej marki. Miałam peeling nawilżający, ale średnio się u mnie spisywał, teraz mam peeling enzymatyczny i też nie do końca mnie przekonuje. Za to pomadki, w tym peelingującą, uwielbiam.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...