Friday, 9 December 2016

Ziaja Pro : Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6.

Przy okazji posta o kremie pod oczy marki Kiehl`s wspominałam Wam o kosmetyku pod oczy, który się u mnie nie sprwdził. Jest to krem maska do skóry wokół oczu marki Ziaja. I chociaż bardzo chciałam być z tego produktu zadowolona i liczyłam na efekty, to niestety zrobił on mojej skórze więcej szkody, niż porzytku.
Ziaja Pro, Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6
Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6 jest przeznaczony do skóry bardzo suchej, odwodnionej, zwiotczałej. Ma on też być kuracją równoważącą kondycję skóry po zabiegach estetycznych. Produkt ma nawilżać, zapobiegać wiotczeniu skóry i wyrażnie wygładzać zmarszczki. Zawiera substancje aktywne takie jak : ceramidy 1,3 oraz 6, fitosfingozynę, kwas hialuronowy oraz witaminy A i E. 
Ziaja Pro, Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6
Swój produkt zakupiłam w salonie Ziaja. Opakowanie to miękka plastikowa tubka zawierająca aż 50ml produktu! Krem maska ma postać białego gęstego kremu i przyjemny delikatny zapach. Rozprowadza się na skórze bez problemu, ale nie wchładnia. Na skórze pozostaje cienka warstwa produktu, przez co mogłam go jedynie aplikować na noc, a na dzień musiałam stosować inny krem. 
Ziaja Pro, Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6
Jeśli chodzi o działanie produktu to jestem zawiedziona. W moim przypadku obietnice producenta w ogóle się nie sprawdziły. Po przebudzeniu moja skóra pod oczami nie była dostatecznie nawilżona, odżywiona i czułam jej lekkie ściągnięcie. Po kilku tygodniach takiej kuracji, moja skóra pod oczami była wyrażnie przesuszona, przez co bardziej zwiotczała, a zmarszczki bardziej widoczne. 
Ziaja Pro, Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6
Skład tego produktu nie był dla mnie zaskoczeniem, ponieważ wiedziałam kupując ten produkt, że ma w składzie parafinę na drugim miejscu, ale postanowiłam zaryzykować. Tym bardziej, że produkt zbierał dobre opinie w blogosferze. Efekt był taki, że krem bardzo mnie zapychał i na szczytach kości policzkowych pojawiało mi się mnóstwo zaskórników i podskórnych grudek. Dokładnie w miejscach, gdzie lubię nakładać rozświetlacz. Jestem pewna, że to sparwka tego kremu, ponieważ po jego odstawieniu problem od razu zniknął. 
Ziaja Pro, Program naprawczy, Krem maska do skóry wokół oczu z ceramidami 1,3,6
Nie polecam tego produktu. Jest nieskuteczny. Kolejny raz przekonałam się, że produkty Ziaja nie są dla mnie. Znacie ten krem maskę?

10 comments:

  1. Jaka szkoda, że krem okazał się być takim bubelkiem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no niestety :(
      robiłam do Ziaii kilka podejśc i zupełnie mi produkty tej marki nie odpowiadają.

      Delete
  2. Szkoda, że Ci się nie sprawdził, ja go polubiłam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten krem zbiera generalnie pozytywne recenzje, więc miałam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi

      Delete
  3. Myślę, że zarówno za brak nawilżenia jak i problemy skórne odpowiedzialna jest właśnie parafina. Choć lubię produkty tej marki, na ten z pewnością się nie skuszę.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja już więcej na Ziaję się nie skuszę choc kuszą mnie jeszcze produkty z serii Liście Manuka, a w szczególności pasta oczyszczjąca :)

      Delete
  4. Niestety Ziaja olewa sprawę składów, take już od jakiegoś czasu nic od nich nie mam. Przerzuciałam się na Nuxe, SVR i La Roche Posay, jeśli chodzi o pielęgnację twarzy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja sobie za to bardzo ostatnio chwalę produkty Kiehl`s :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...