Monday, 23 January 2017

Bania Agafii : Serum odmładzające do twarzy 50+.

Bania Agafii, Serum odmładzające do twarzy 50+
Robiąc zakupy online w jednym ze sklepów internetowych wrzuciłam do koszyczka dwa sera do twarzy Banii Agafii. Były akurat oba na promocji za niecałe 10 złotych, więc pomyślałam, że wypróbuję. Na pierwszy ogień poszło serum odmładzające dla skóry powyżej 50 roku życia. Ja wprawdzie mam 15 lat mniej, ale wiadomo, że na takie informacje przymykamy oko. 
Bania Agafii, Serum odmładzające do twarzy 50+
Informacje o produkcie:
"Unikalna receptura organicznego serum do twarzy 50+  oparta jest w 98% na komponentach pochodzenia roślinnego, organicznych ekstraktach i olejach z zimnego tłoczenia pozyskanych z ekologicznie czystych rejonów Syberii

Składniki aktywne: 
Żeń-szeń syberyjski zapobiega starzeniu się skóry, spłyca zmarszczki. 
Echinacea, trawa cytrynowa i Eleuterokok wzmagają metabolizm, spowalniają procesy starzenia się skóry, nadając jej elastyczności, miękkości i aksamitności. 
Islandzki mech głęboko nawilża i ujędrnia skórę twarzy. 
Biała herbata i Różeniec Górski (złoty korzeń) usuwają przebarwienia, pozbywają się toksyn i modelują kontur twarzy." 
Bania Agafii, Serum odmładzające do twarzy 50+
Serum jest zamkniete w typowej dla tego rodzaju produktów szklanej ciemnej buteleczce z pipetką. Buteleczka zawiera 30ml serum. Serum jest koloru białego i ma zagęszczoną płynną, ale bardzo lekką konsystencję.
W moją skórę wchłania się całkowicie. Stosuję go pod krem na dzień marki Kiehl`s z serii Rosa Arctica. Lekka konsystencja serum świetnie współgra z treściwą konsystencją kremu. Twarz nie jest przeciążona nadmiarem kosmetyków pielęgnujących.
Bania Agafii, Serum odmładzające do twarzy 50+
Jeśli chodzi i działanie, to ciężko mi je tak naprawdę określić. Po aplikacji skóra jest rzeczywiście przyjemnie miła i miękka w dotyku, czuć wyraźne nawilżenie cery. Ale spłycenia zmarszczek, uelastycznienia skóry czy wymodelowania konturów nie zauważyłam.  Wierzę jednak, że zawarte w serum składniki wpływają na moją skórę pozytywnie i przez to dłużej pozostanie w dobrej kondycji. W końcu chyba lepiej dostarczać skórze dobrych składników niż je w pielęgnacji pomijać. Serum w swoim składzie nie zawiera parabenów, barwników, silikonów i alkoholi. Samo dobro. Trochę się bałam reakcji mojej skóry na to serum, ale zareagowała dobrze. Bez podrażnienia, uczulenia czy zapchania. Wydaje mi się jednak, że dla skóry suchej to serum wystarczające nie będzie. Jest naprawdę bardzo lekkie. Będzie jednak idealne dla młodych dziewczyn, które chcą swojej skórze dostarczyć trochę naturalnych składników.
Bania Agafii, Serum odmładzające do twarzy 50+
Serum na pewno zużyję do końca, ale nie kupię ponownie. Brakuje mi w nim jakiegoś specjalnego działania. Z tego też względu fajerwerków nie spodziewam się po drugim serum, które mam tej marki.

Znacie odmładzające serum Banii Agafii? Co sądzicie na temat ich kosmetyków do pielęgnacji twarzy? Wiem, że najpopularniejsze są maseczki do twarzy, ale może znacie inne produkty godne polecenia?

8 comments:

  1. nie znam. mnie osobiście szał na rosyjskie kosmetyki ominął :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja dopiero teraz je poznaje od strony maseczek i serum do twarzy :)

      Delete
  2. Same dobroci w tym serum za tak niewiele ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No wlasnie a szkoda ze efekty takie sobie. No chyba ze trzeba dluzej poczekac ale ja wlasnie moje serum koncze...

      Delete
  3. Właśnie najczęściej czytam o ich maseczkach, bo kosztują niewiele, a działają super. Pierwszy raz widzę recenzję serum i nawet nie wiedziałam, że mają takie w swoim asortymencie :) Skład wygląda fajnie i chyba produkt sprawdziłby się przy mojej cerze, ale skoro piszesz, że nie ma fajerwerków to nie wiem czy warto ryzykować :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Madziu fajerwerkow nie ma ale wiesz to naturalny produkt wiec moze potrzebuje wiecej czasu. Mi ta buteleczka 30ml wystarczyla na 1.5 miesiaca stosowania raz lub dwa razy dziennie. Serum kosztowalo mnie dyszke ( zlotych) więc skoro nie bylo skutków negatywnych stosowania serum to na pewno w jakis sposob skladniki serum wplywaly na moja cere dobrze :)

      Delete
  4. Miałam to serum, ale poza delikatnym nawilżeniem nie widziałam żadnego efektu na mojej, 36-letniej skórze.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to podobnie jak u mnie :)
      serum zdecydowanie dla mlodszych cer :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...