Thursday, 19 January 2017

Mac : Nutcracker Sweet ♥ Copper Face Compact.

Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Ostatni produkt jaki posiadam ze światecznej kolekcji Mac Nutcracker Sweet to duo do twarzy - Copper Face Compact. Dostępne były dwie wersje kolorystyczne tego kompaktu : Copper Face oraz Peach Face. Ja oczywiście miałam ochotę na obie wersje, ale "rozsądek" wygrał. Ekhm...
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Copper Face Compact zawiera róż do policzków w serii Extra Dimension w odcieniu Pleasure Model oraz rozświetlacz również z serii Extra Dimension Skinfinish w odcieniu Whisper Of Gilt. 
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Opakowanie oczywiście jest w barwach całej kolekcji Nutcracker Sweet. Puderniczka jest wykonana porządnie i ma w środku sporej wielkości lusterko. Rozświetlacz i róż mają gramaturę 4.5g każdy, więc całkiem sporo. Przyznam szczerze, że spodziewałam się dużo mniejszego produktu. Na obu produktach jest umieszczone tłoczenie nawiązujące oczywiście do tematu kolekcji.  Całość muszę przyznać wygląda bardzo ładnie i cieszy oko.
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Roż Pleasure Model to satynowy róż w odcieniu miedzianym. Satynowe wykończenie daje mu złoty shimmer. Ale bez obawy, jest on tak drobny, że drobinki nie rzucają się na skórze w ogole w oczy. Spokojnie można na twarz dodatkowo nałożyć rozświetlacz. Natomiast rozświetlacz Whisper of Gilt ma złoto szampańskie tony. 
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Róż ma bardziej suchą konsystencję od rozświetlacza, ale bez problemu nabiera się na pędzel i rozciera na skórze. Pigmentacja jest naprawdę mocna, więc wystarczy nabrać różu jedynie odrobinkę by podkreślić policzki. Rozświetlacz ma bardziej miękką konsystencję od różu i również jest mocno napigmentowany, więc nakładam go "oszczędnie". Pozstawia na skórze piękną taflę blasku. Jest bardzo drobno zmielony, więc skóra pięknie odbija światło, ale nie razi błyszczącymi drobinkami. Trwałość obu produktów jest na mojej cerze całodzienna. Oba produktu trzymają się miejsc, na które zostały zaaplikowane i nie wędrują po twarzy. 
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Po ulubionym pudrze Magic Dust w odcieniu Sweet Vision, to kompakt Copper Face jest moim drugim ulubionym produktem z tej kolekcji.  Świetny produkt. Teraz jednak trochę żałuję, że nie zamówiłam również drugiej wersji kolorystycznej....
Mac, Nutcracker Sweet, Copper Face Compact
Jak się Wam podoba takie duo? Wydaje mi się, że to ciekawa propozycja, coś innego, ponieważ zazwyczaj mamy potrójne kompakty z różem, rozświetlaczem i brązerem, w których przeważnie jeden element nie jest do końca dopracowany. Jeśli chodzi o to duo z Mac, to zarówno rozświetlacz jak i róż są świetnej jakości.

6 comments:

  1. Bardzo ladny kompakt,to opakowanie i tloczenie... Ale kolory zupelnie nie moje;w miedzianych rozach wygladam zle,a rozswietlscz bylby dla mnie duzo za ciemny :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla Ciebie byaby idealna wersja Peach Face :)

      Delete
  2. Zazdroszczę :( Ja już niestety nie dorwałam żadnej perełki z tej limitowanej kolekcji..
    laurawitkowska.blogspot.com <- dopiero zaczynam, liczę na rady i opinie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze nastepnym razem cos upolujesz :)

      Delete
  3. Mnie bardziej do gustu przypadła ta druga wersja, szczególnie jak się naczytałam i naoglądałam amerykańskich blogerek, które uznały Whisper of Guilt za święty graal :D xD choć muszę przyznać, że Twoje kolory są fajne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale Whisper of Guilt jest w Copper Fsce Compact właśnie, czyli mojej :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...