Thursday, 2 February 2017

Gerard Cosmetics : Supreme Lip Creme ♥ Destiny.

Witam Was serdecznie! 
U mnie za oknem deszczowo, szaro i ponuro. W domu natomiast czterolatek z ospą. Wesoło! 
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Przychodzę dzisiaj do Was z jednym produktem do ust, który pojawił się wczoraj w poście o ulubieńcach stycznia. Jeśli chcecie się dowiedzieć coś więcej na temat pomadki Supreme Lip Creme marki Gerard Cosmetics, to zapraszam do dalszej części posta.
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Pomadki Gerard Cosmetics kojarzą się głównie z płynnymi matowymi pomadkami. Sama mam ich już 3. Serią pomadek Supreme Lip Creme zainteresowałam się ze względu na przepiękny kolor pomadki Destiny, który bardzo szybko znalazł się w moim posiadaniu. Kolor bardzo mi się spodobał, ale byłam też ciekawa innych formuł pomadek Gerard Cosmetics.

Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny

Destiny jest opisany jako rosy mauve. Zgadzam się z opisem jak najbardziej, jest to przepiękny różowy mauve, który na ustach daje efekt "my lips, but better". Nie zawiera żadnych drobinek.
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Opakowanie standardowe dla tego typu produktów. Aplikator jest bardzo wygodny, skośnie ścięty. Konsystencja pomadki jest kremowa. Przyjemna, miękka, otulająca. Kolor na ustach rozprowadza się równomiernie, ponieważ pomadka ma świetną pogmentację. Jest to zdecydowanie pomadka kryjąca. Efekt na ustach jest soczysty, lśniący. Duży plus za to, że pomadka w ogóle nie skleja ust jak typowy błyszczyk. Usta są miękkie, nawilżone, otulone kolorem. Pomadka bardzo przyjemnie i komfortowo się na ustach nosi. Jej trwałość to 2-3 godziny, ale ze względu na naturalny kolor, schodzi z ust bardzo dyskretnie. Zapach pomadki jest bardzo przyjemny, owocowy, co bardzo umila jej stosowanie.
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Bardzo się polubiłam z tą pomadką. Za kolor oraz przyjemne właściwości. Jest ona miłą odminą od matowych zastygających pomadek. 
Gerard Cosmetics, Supreme Lip Creme ♥ Destiny
Znacie tą serię pomadek Gerard Cosmetics?

25 comments:

  1. O marce dowiedziałam się niedawno, więc fajnie że mogę poznać Twoje zdanie na jej temat. Kolor wygląda kusząco!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapomniałam dopisać, że współczuję i życzę maleństwu szybkiego powrotu do zdrowia.

      Delete
    2. Według mnie godne są również polecania te matowe pomadki. Jesli oczywiście lubisz ten zastygajacy typ :)

      Dziękuję:) ja to się nawet cieszę. Będziemy mieć za sobą :)

      Delete
  2. Wygląda pięknie na ustach, bardzo mi się podoba zarówno jej odcień, jak i wykończenie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam mnóstwo pomadek ale nie znalazłam u siebie nic podobnego. Formuła pomadki jest nietypowa :)

      Delete
  3. wygląda bardzo ładnie :)
    wiesz jak jest, każde dziecko musi przejść ospę... będziesz to zaraz miała za sobą, czego nie mogę powiedzieć o nas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Otóż to ;) z ospa to nigdy nie wiadomo kiedy i gdzie. A tak można będzie odetchnąć :) póki co maly8dzielnie się trzyma bo wygląda że ospa łagodnie atakuje :) choc to dopiero drugi dzien.

      Delete
  4. Może lepiej teraz jak ma cztery latka, niż potem jak ja w wieku 15 lat na teście gimnazjalnym cała w kropki haha :) Zdrówka życzę, a pomadkom się przyjrzę!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No pewnie ze lepiej :) ja sie cieszę, że bedzismy juz miec ospe za soba :)

      Warto sie przyjrzec :) polecam obue serie - matowa i kremowa :)

      Delete
  5. wow, co za kolor, naprawdę swietny. Zdrówka dla malucha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kolor jest absolutnie cudowny :) uwielbiam takie :)

      Dziękuję:)

      Delete
  6. jestem ciekawa jak wyglądałaby u mnie :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A jak wygladaja na Tobie tego typu róże? Co do koloru to mozna znalezc podobne w deogeriach ale konsystencja i formula pomadki - wyjatkowa :)

      Delete
  7. Wygląda na ustach pięknie! Życzę powodzenia z czterolatkiem i ospą ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję:)
      Synek dzielny jest. Damy radę :)

      Delete
  8. Kolor boski, ale ja jednak chyba u siebie bardziej widziałabym mat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja generalnie też:) ale czasami mam zwyczajnie ochotę na coś innego :)

      Delete
  9. Cudowny kolor. Uwielbiam takie odcienie i noszę je zdecydowanie najczęściej, choć mam też kilka mocniejszych kolorów.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest zdecydowanie moj typo koloru ust na codzien :)

      Delete
  10. Ospa, na szczęście mam już to za sobą. Ale miesiąc z głowy, najpierw jeden potem drugi ;). Fajny, jak dla mnie wieczorowy kolor tej pomadki ;)

    ReplyDelete
  11. Nie znam tej firmy, ale kolory prezentują się genialne :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję mam nadzieję, ze zostaniesz ze mna na dluzej :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...