Monday, 6 February 2017

Mac : Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!

Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym ulubieńcem minionego miesiąca - pomadką Mac z kolekcji Caitlyn Jenner w odcieniu Rockit!. Jeśli dobrze pamiętacie, to nie jest to pierwsza współpraca tej pani z marką Mac. W maju 2016 roku została wypuszczona pomadka w odcieniu Finally Free, a cały przychód z jej sprzedaży powędrował do fundacji Mac Aids Fund. Pomadka widać bardzo dobrze się sprzedała i w grudniu 2016 Mac postanowił wypuścić całą kolekcję kosmetyków w ramach ponownej współpracy z panią Jenner. Już nie dla fundacji. Oprócz produktów do twarzy w skład kolekcji Caitlyn Jenner wchodziły aż trzy pomadki, a ja skusiłam się na kolor Rockit!, który od pierwszego użycia stał się moim ulubieńcem. 
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
"Kolekcja Caitlyn Jenner to kontynuacja jej misji dzielenia się ze światem swoją przemianą, przy pomocy produktów idealnych dla osób w każdym wieku, każdego koloru skóry oraz każdej płci. Eleganckie, klasyczne odcienie kosmetyków do ust, oczu i twarzy są przeznaczone dla tych, którzy korzystają z życia, w wybranej przez siebie formie. W specjalnym, luksusowym, złocisto-błyszczącym opakowaniu z delikatnym, czarnym napisem." - możemy przeczytać o kolekcji na polskiej stronie Mac. 
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Rockit! to po prostu średni beż o wykończeniu Cremesheen. Zdaję sobie sprawę, że nie jest on jakoś specjalnie wyjątkowy i takich nudnych beży jest mnóstwo w drogeriach, ale ja pomadki Mac uwielbiam i darzę je wyjątkową miłością ;) 
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Pomadka ma bardzo kremową i przyjemną konsystencję. Sunie po ustach gładko, a kolor rozprowadza się na ustach równomiernie, bez prześwitów. Nie mam z tą pomadką na ustach żadnych problemów, ładnie się trzyma, nie ciastkuje, nie zbiera w załamaniach, nie wędruje poza kontur ust. Trwałość to średnio 3 godziny, po czym pomadka dyskretnie z ust znika. Pomadka nosi się na ustach komfortowo. 
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Sam kolor pomadki Rockit! bardzo mi się spodobał. Jest idealny na dzień, bezpieczny, do szybkich makijaży, spokojnie można się nim maźnąć w biegu bez użycia lusterka. Dodatkowo sprawia, że usta wyglądają na pełniejsze. Zdecydowanie udany zakup. 
Mac, Caitlyn Jenner, Cremesheen Lipstick ♥ Rockit!
Jak się Wam podoba? Lubicie takie beżowe nudziaki?


14 comments:

  1. Bardzo ładny odcień i wykończenie, nie spodziewałam się, że szminka sygnowana przez Caitlyn Jenner będzie taka neutralna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dwa pozostałe odcienie pomadek z kolekcji juz nie dla mnie. Za czerwone i intensywne :)

      Delete
  2. Szkoda, że tym razem wpływów ze sprzedaży nie przeznaczyli na szczytny cel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No coz :) nie można tak wszystkiego :)

      Delete
  3. Replies
    1. Dokladnie ;) ja generalnie w ciemnych kolorach sie zle czuje...

      Delete
  4. dla mnie byłaby zdeczko za jasna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokladnie :) ale dwie pozostale z kolekcji juz nie haha :)

      Delete
  5. mysle ze ten kolor mógłby się u mnie sprawdzić :)

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. jeden z najładniejszych w mojej kosmetyczce :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...