Tuesday, 7 March 2017

Sylveco : Hibiskusowy tonik do twarzy.

Stosowanie toniku w mojej codziennej pielęgnacji twarzy jest czynnością dość często pomijaną. A nie powinnam tego kroku pomijać.  Tonik przywraca skórze po wcześniejszym jej oczyszczeniu odpowiednie ph, a dodatkowo bardzo często dodatkowo zawiera różne substancje odżywcze, nawilżające, pielegnujące czy matujące cerę. Przygotowuje też cerę na przyjęcie serum oraz kremu. O toniku hibiskusowym marki Sylveco czytałam wiele dobrego, dlatego postanowiłam dać mu szansę i go wypróbować.
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Hibiskusowy tonik do twarzy marki Sylveco według producenta zapewnia skórze optymalne nawilżenie, uzupełnia demakijaż oraz przynosi ukojenie i świeżość. Jest to hypoalergiczny, delikatny tonik do twarzy, szyi oraz dekoldu z ekstraktem hibiskusa i aloesu o działaniu ochronnym, rewitalizującym i wzmacniającym, przeznaczonym do każdego rodzaju cery.  Dzięki dużej ilości składników nawilżających skutecznie zabezpiecza skórę przed utratą wilgoci, zapewniając jej odpowiedni poziom nawodnienia. Uzupełnia demakijaż, może być stosowany wielokrotnie w ciągu dnia. Pozostawia skórę wyraźnie czystą i promienną.
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
W składzie toniku znajdziemy między innym dwa ciekawe składniki: 
- hibiskus, który zwany jest różą chińską lub ketmią. Roślina ta najwięcej dobroczynnych składników gromadzi w kielichach kwiatów.  Hibiskus jest bogaty w ascotyjany, polifelony i flawonoidy, czyli główne związki o charakterze antyoksydantów.  Ponadto zawiera witaminę C i kwasy organiczne, dzięki temu chroni przed powstawaniem "pajeczakow" i wzmacnia ścianki naczyń krwionośnych.  Działa ujędrniająco, łagodząco i zmiękczająco, również delikatnie złuszcza naskórek.
- aloes zwyczajny, który od wieków jest stosowany miejscowo do leczenia ran i różnych chorób skóry. W składzie soku znajduje się naturalny kwas salicylowy o właściwościach przeciwbólowych. Ponadto aloes wykazuje działanie przeciwbakteryjne, przeciwzapalne oraz regeneruje komórki całego organizmu. Miejscowo żel aloesowy przykłada się na oparzenia słoneczne, a także zmiany trądzikowe i łuszczycowe. Sok z aloesu koi, łagodzi zaczerwienienia i podrażnienia, stumyluje komórki do szybszej regeneracji. 
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Opakowanie produktu to lekka buteleczka wykonana z ciemnego plastiku. Buteczka jest zamykana na zatrzask i mieści 150ml toniku, który jest ważny przez 6 miesięcy od otwarcia. 
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Tonik jest bezzapachowy i ma lekko różowe zabarwienie. Zaskoczeniem jest na pewno konsystncja toniku, taka zagęszczona. Nie jest typowo wodnista, jak w większości toników do twarzy. Producent zaleca aplikować tonik na skórę za pomocą wacika, ale mi najlepiej wylewa się tonik na dłonie, a potem wklepuje go w skórę. Tonik bardzo szybko się wchłania, w moją skórę całkowicie, bez pozostawiania jakiejkolwiek warstwy na skórze (np. lepkiej).
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Jeśli chodzi o działanie toniku, to nie jest to efekt niewiadomo jaki wow. Pamiętać jednak trzeba, że  to jest tonik to twarzy, a nie jakiś specjalistyczny produkt. Robi to, co ma robić. Tonizuje skórę i przygotowuje ją do kolejnych etapów pielęgnacji. Ma przyjemny skład, więc mam pewność, że dodatkowo dostarczam skórze porzytecznych składników, które wpływają na jej lepszy wygląd. 
Sylveco, Hibiskusowy tonik do twarzy
Ja tonik aplikuję codziennie rano po umyciu twarzy. Wystarczy jego niewielka ilość, więc tonik jest zdecydowanie wydajny. Używam go od kilku tygodni, a ubytek jest niewielki i na pewno produkt będę mogła używać jeszcze spokojnie kilka miesięcy. Lubię go też stosować po zmyciu maseczki oczyszczającej. Przyjemnie wtedy koi i łagodzi skórę oraz daje oczucie nawilżenia. 

Jest to zdecydowanie najlepszy tonik do twarzy, jaki miałam okazję używać i na pewno zostanie ze mną na dłuzej. Szkoda, że nie sięgnęłam po niego wcześniej, bo z nim tonizowanie twarzy jest o wiele bardziej przyjemne. Bardzo się cieszę, że kosmetyki marki Sylveco są bez problemu dostępne w polskich drogeriach internetowych na terenie UK w przystępnych cenach.

Znacie hibiskusowy tonik Sylveco? Co myślicie o jego zagęszczonej formie? Dajcie znać w komentarzach.

14 comments:

  1. Miałam go i muszę jeszcze kiedyś kupić ponownie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale sie nie dziwie :) u mnie zostaje na dłużej:)

      Delete
  2. nie znam tego toniku, ale może kiedyś to zmienię :)

    ReplyDelete
  3. Znam ten tonik i również go polubiłam :) Fajnie się sprawdza też aplikowany jako takie jakby serum pod oczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie probowalam :) dzieki za pomysl!

      Delete
  4. Bardzo go lubiłam, chyba znów kupię. I tak, był bardzo wydajny! :)

    ReplyDelete
  5. Bardzo go polubiłam za całokształt, bo według mnie jest to kosmetyk bez wad. Obecnie w jego zastępstwie mam nawilżającego Vianka, ale to nie to samo ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba wiem o którym piszesz, ale on mnie nie kusi w ogole. Na razie pozostaje przy hibiskusowym, ktory zresztą kupilam glownie dzieki Twojej recenzji :)

      Delete
  6. Miałam go kiedyś, ale nie skradł mojego serca. Obecnie w kolejce czeka tonik nawilżający z siostrzanego Vianka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z checia poczytam co o tym toniku myslisz wiec bierz sie za testowanie :)

      Delete
  7. mam 2 buteleczkę, ale 3 nie kupię ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. z jakiegos konkretnego powodu czy juz sie znudzila? :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...