Monday, 10 April 2017

Makeup Geek : Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic.

Moja przygoda z rozświetlaczami marki Makeup Geek zaczęła się od palety trzech rozswietlaczy, która powstała w ramach współpracy marki z youtuberką Kathleen Lights. Nigdy wcześniej o tej dziewczynie nie słyszałam, ale paleta rozświetlaczy bardzo mi się spodobała i sobie ją zamówiłam. Rozświetlacze okazały się świetne i gdy tylko Makeup Geek wprowadził do sprzedaży standardowe rozświetlacze na stałe, wiedziałam, że muszę je wypróbować. Szczególnie byłam zainteresowana serią "duochrome", ponieważ była to totalna nowość na rynku. Wybrałam odcień Psychedelic, który jest przez markę rekomendowany do średniej karnacji. 
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Rozświetlacz oryginalnie był zapakowany w kartonik. Opakowanie to lśniąca kwadratowa puderniczka z lusterkiem w środku. Na wieczku opakowania widnieje logo MG. Schludnie i elegancko. 
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Rozświetlacz ma bardzo ładne geometryczne tłoczenie. I jest on kolory białego! Zapewne zastanawiacie się, jak ta biel ma się do średniej karnacji :)
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Otóż rozświetlacz roztarty na skórze w ogóle nie bieli. Zamienia się on w cudowny różowo złoty brzoskwiniowy blask. W zależności od kąta padania światła.  Konsystencja rozświetlacza jest z tych lekko wilgotnych. Rozświetlacz nabierany na pędzel nie pyli, rozprowadza się i rozciera na skórze bajecznie. Praca z tym rozświetlaczem to sama przyjemność! Rozświetlacz jest bardzo drobno zmielony i pozostawia na skórze taflę blasku. 
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Efekt na skórze jest faktycznie duochromem. Jest nietuzinkowy, ale jednocześnie nie nachalny. Przyznam szczerze, że zdjęcia efektu duochrom nie są w pełni pokazać. Musicie mi wierzyć na słowo :)
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Trwałość rozświetlacza jest świetna. Od aplikacji do demakijażu efekt lśniącej tafli trzyma się w miejscu, gdzie rozświetlacz został zaaplikowany. Natomiast wydajność to jego kolejna zaleta, ponieważ pigmentacja rozświetlacza jest świetna i wystarczy odrobinka na pędzlu by podkreślić wybrane miejsca twarzy.
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Tutaj w porównaniu do rozświetlacza Dior oraz Becca.
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Makeup Geek, Duochrome Highlighter ♥ Psychedelic
Świetny rozświetlacz, naprawdę godny polecenia. Jeśli chodzi o inny rozświetlacz duochrom, to mogę Wam jeszcze polecić Macowy z serii Extra Dimension Skinfinish. Ja mam w odcieniu Beaming Blush i jest równie fantastyczny jak ten Makeup Geek, ale łatwiej dostępny :)

10 comments:

  1. No no ciekawy produkt. Wierzę Ci, że na żywo efekt jest cudowny :) Ja z rozświetlaczami dopiero się zapoznaję, dlatego nie wydaję pieniędzy na drogie produkty, bo tylko bym je marnowała ;) Ale w przyszłości chciałabym taki mieć :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez zaczynalam z tanimi rozswietlaczami :) i wcale nie byly gorsze od tych deogich :) moim ulubiencen jest nadal rozswietlacz z My Secret ;)

      Delete
  2. Przy cudnej Becce wypada dosyć słabo :D a piszę tak bo Becca to mój nr.1 :D :D Chociaż kurka Dior poraża !! To jakaś limitowanka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dior to byla limitowanka ale z tego co widze to w tym roku jest kolejna i sa znowu fajne rozswietlacze ;)

      Z Becca mozna przesadzic ale z MG juz nie :)

      Delete
  3. przyznam, że wygląda pięknie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) ciesze się, że Ci sie podoba :)

      Delete
  4. Z tego zastawu Makeup Geek podoba mi się najbardziej :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. przyznam szczerze, ze mi chyba tez :) chociaz te ze standardowej serii tez sa super :)

      Delete
  5. te z MAC ostatnio macałam i przepadłam, skuszę się na bank! choć ten tez jest piekny! bardzo chciałąbym poszerzyc moje kosmetyki z MUG wiec bede go miala na uwadze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam serdecznie, oba sa swietne :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...