Friday, 5 May 2017

Lush : Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks.

Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Witajcie! Dzisiaj mam dla Was notkę na temat kolejnej maseczki do twarzy marki Lush. Maseczki Lush należą do moich ulubionych i jeszcze żadna mnie nie zawiodła. Moim absolutnym ulubieńcem jest maseczka Don`t Look At Me, ale Rosy Cheeks skradła moje serce równie mocno. Jeśli jesteście ciekawe dlaczego, to zapraszam do dalszej części posta.
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Co na temat maseczki pisze producent?
"Find the happiness you seek by cleansing cheek to cheek with this gorgeously soothing fresh mask. A simple blend of kaolin, calamine and Turkish rose oil to delicately calm the skin and restore balance. Whether you're feeling hot and bothered or just fancy showering your complexion with roses, cleansing calamine and kaolin will gently remove dirt while exquisite rose oil nourishes and tones your face. Smooth a generous layer of this mask over your skin and relax for 10-15 minutes, allowing the ingredients to get to work, before rinsing. Uncover calm, matte skin which says you've been kissed by a rose."
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Maseczka ma za zadanie skórę oczyścić, stonować oraz ukoić. Zawiera olejek różany (pochodzący z płatków róży tureckiej), kaolinę (glinka występuje już na drugim miejscu w składzie) oraz rumianek.  
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Maseczka ma potać gęstej wilgotnej pasty. Bardzo mi się podoba jej kolor zgaszonego różanego różu oraz różany zapach. Wygląda jak deser! Maseczka jest z tych zastygających, ale bez problemu zmywa się ją z twarzy wodą. 
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Jeśli chodzi o działanie, to jestem zachwycona. Na mojej przetluszczającej się 35 letniej cerze działa cuda. Świetnie skórę oczyszcza, nawilża oraz koi. Łagodzi wszelkie podrażnienia i zaczerwienienia, ściąga pory, redukuje widoczność wyprysków, pozostawia skórę gładką i miękką w dotyku. Jednocześnie po zmyciu maseczki nie odczuwam nieprzyjemnego ściągnienia skóry i nie muszę od razu aplikować na skórę kremu nawilżającego. Po zastosowaniu maseczki od razu widać poprawę kondycji cery - jest gładsza, przyjemniejsza w dotyku, nabiera ładnego odcienia i jest odpowiednio nawilżona. 
Lush, Fresh Face Mask ♥ Rosy Cheeks
Serdecznie polecam Wam tą maseczkę jeśli szukacie delikatnej, ale bardzo skutecznej oczyszczającej maseczki do twarzy. Jest to jedna z najlepszych maseczek, jakie miałam okazję używać. Wydajność maseczki jest również na plus. Opakowanie wystarczy mi spokojnie na wiecej niż 10 użyć. 

skład: Glycerine, Kaolin, Calamine Powder, Fresh Rose Petal Infusion, Water (Aqua), Rose Clay, Perfume, Rose Oil, Benzyl Alcohol, Lilial, Citral, Citronellol, Farnesol, Geraniol

12 comments:

  1. Bardzo lubię kosmetyki różane, więc z pewnością maska przypadłaby mi do gustu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja srednio ale ta maseczka i jej działanie mi bardzo odpowiada :)

      Delete
  2. Za tydzień wybieram się do Wiednia, mam nadzieję, że wrócę z czymś z Lusha:)

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. kupuj, jak masz mozliwosc :) bedziesz zadowolona :)

      Delete
  4. ale korcisz :D z chęcią bym jej użyła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. warto :) jedna z najfajniejszych i skuteczntch maseczek jakie używałam :)

      Delete
  5. brzmi jak coś idealnego do mojej tłustej naczynkowej cery. trafia na wish-listę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cieszę się :) maseczki Lush są świetne i niedrogie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...