Wednesday, 3 May 2017

Mac : Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip.

Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Pomadkę Mac w odcieniu Hot Gossip kupiłam po raz pierwszy cztery lata temu. Zakochałam się w niej chyba na zawsze, ponieważ od tego czasu mam już trzecią sztukę pomadki w tym odcieniu.  Dodatkowo mam do niej osobisty sentyment, więc po prostu muszę ją mieć zawsze w kosmetyczce.
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Hot Gossip ma wykończenie Cremesheen, a sam kolor Mac opisuje jako "średni odcień różowawej śliwiki". Dla mnie to jest zgaszony chłodny róż z połyskiem. Kolor bardzo uniwersalny i jeśli lubicie chłodne róże, to Hot Gossip na pewno się Wam spodoba.
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Opakowanie i zapach pomadki tradycyjne dla pomadek Mac. Nic nowego. Ponieważ pomadka ma wykończenie Cremesheen, jest ona lekko kremowa i ma całkiem niezłą pigmentację. Jeśli chodzi o pomadki Mac, to największe problemy mam zazwyczaj z pomadkami o wykończeniu Cremesheen. Mają one tendencję do zbierania się na moich ustach lub nierówno się rozprowadza kolor. Hot Gossip jest jednak bezbłędna w tym temacie. Pokrywa usta równomiernie kolorem i rozprowadza bez problemu.  Trwałość pomadki to średnio dwie trzy godziny.
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Tak prezentuje się na ustach. Zawiera lekki shimmer, co sprawia, że usta wydają się pełniejsze. 
Mac, Cremesheen Lipstick ♥ Hot Gossip
Hot Gossip to jeden z najładniejszych kolorów pomadek Mac ze stałej kolekcji. Jeśli pomadka Mac w odcieniu Angel jest dla Was za jasna, zerknijcie koniecznie na Hot Gossip. :)


6 comments:

  1. Skoro to już kolejny zakup tego odcienia, to musi być wyjątkowy :-) Rzeczywiście śliczny kolor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) wyśmienicie się w nim czuję :)

      Delete
  2. Replies
    1. jest to zdeycydowanie mój kolor :)

      Delete
  3. U mnie właśnie Angel delikatnie jest za jasny więc fajnie mieć alternatywę ! Zerknę na Hot Gossip ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sprawdz sobie w takim razie Hot Gossip :)myślę, że spodoba Ci się, chociaż wiem, że lubisz intensywniejsze kolory na ustach niż bezpieczne róże :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...