Tuesday, 30 May 2017

Nowości maja.

Zapraszam Was dzisiaj na przegląd moich majowych nowości. Głównie kolorówka, ale to dlatego, że kończę zużywać zapasy pielęgnacyjne, a jestem już w Polsce, gdzie planuję zrobić pielęgnacyjne zakupy.
Nowości maja
Nowości maja
Nowości maja
Zaczynając od pielęgnacji to skusiłam się na dwie nowości marki Garnier. Garnier wypuścił do sprzedaży serie "naturalnych" kosmetyków do pielęgnacji twarzy. Bez parabenów, bez silikonów i bez sztucznych barwników. Ja wybrałam sobie odświeżający tonik do twarzy oraz żel do mycia twarzy z serii aloesowej. L`Oreal natomiast skusił mnie wodą aloesowa oraz tonerem różano jaśminowym.
Nowości maja
W Polskim sklepie kupiłam dwa antyperspiranty : przeciwbakteryjny Ziaja oraz Bioliq. Używam ich na zmianę i musze przyznać, że dają radę.
Nowości maja
Farba do włosów marki Garnier. Lubię bardzo tą serię i często do niej wracam. Tym razem jednak farbowanie nie poszło po mojej myśli i włosy wyszły mi bardzo ciemne....
Nowości maja
Nowości maja
Pojawiła się nowa kolekcja Basic Moment marki Zoeva w skład której wchodzi paleta cieni i paleta zawierająca róż, rozświetlacz oraz brązer. Muszę od razu napisać, że jestem zakochana w obu produktach! 
Nowości maja
W mojej szufladce z podkładami zaczyna świecić pustkami, więc skusiłam się na nowy podkład Maybelline w formie cushion. Dorzuciłam też w promocyjnej cenie nowy produkt do ust, ale na chwilę obecną mam mieszane uczucia co do obu produktów. Lakier do ust nierównomiernie się rozprowadza, a podkład prawdopodobnie mnie zapycha...
Nowości maja
Nowości maja
Rozświetlacz marki Jouer w odcieniu Rose Gold chodził za mną od dawna. W końcu udało mi się go dorwać ze zniżką i darmową wysyłką. Czytałam opinie, że ten rozświetlacz jest tańszym odpowiednikiem rozświetlacza Becca w odcieniu Champagne Pop, ale się zupełnie z tym nie zgadzam.
Nowości maja
Nowości maja
W Macu nowa letnia kolekcja Fruity Juicy zwaliła mnie z nóg, ale ostatecznie skusiłam się "jedynie" na puder Pearlmatte oraz pomadkę w odcieniu Love At First Bite. Pozostając przy Macu to kliknęłam również dwie pomadki z kolekcji Mac x Beauty Gurus for Spring/Summer 2017, o których pisałam już tutaj
Nowości maja
Nowości maja
A ponieważ produktów do ust było mi mało, to kliknęłam zestaw kremowych pomadek Kylie Cosmetics, które powstały w ramach współpracy Kylie z jej siostrą Kim. Cztery nudziaki. Trzeba przyznać, że panny wiedzą jak robić kasę.... 

To tyle w maju. W czerwcu pojawi się zdecydowanie więcej pielęgnacji, ponieważ moja lista zakupów nie ma końca ;) Dajcie znać, czy znacie, któreś z moich nowości. 


13 comments:

  1. a ten lakier z maybelline jakie ma wykonczenie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. lśniące jak błyszczyk 😑

      Delete
    2. aha. to nie jestem zainteresowana :)

      Delete
  2. Woda aloesowa mnie zaciekawiła:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak tylko skończę hibiskusowy tonik Sylveco to biorę się za tą aloesowa wodę 🙄

      Delete
  3. wow jakie fajne i niespotykane rzeczy :) pomadki Kylie świetna,a Mac wymiata!
    woda aloesowa tez mnie ciekawi,teraz chyba będzie boom na aloes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki 😊

      coraz głośnej się o aloesie robi, to fakt 😉

      Delete
  4. Kolory w palecie są obłędne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie moge się nie zgodzić 😉 fanki nudziakow będą zadowolone!

      Delete
  5. ta nowa kolekcja z mac <3 i jeszcze te pomadki Kylie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kolekcja Mac jest boska ale pomadki Kylie mnie trochę rozczarowaly już 😋

      Delete
  6. Nie wiedziałam jeszcze u nas aloesowej serii Garnier, ale jak się pojawi to z przyjemnością ją wypróbuję. Nowa kolekcja MACa jest przepiękna, najchętniej całą bym ją wykupiła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jestem właśnie w Polsce i też jeszcze tej serii Garnier nie widzę. Zapowiada się ciekawie. Inne wersje z tej serii również - mnie ciekawi jeszcze miodowa :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...