Friday, 23 June 2017

Nowości kosmetyczne z Polski.

W końcu dotarłam do Polski. Wprawdzie już jakiś czas temu wróciłam, ale dopiero dzisiaj przygotowałam post z nowościami. Nie było mnie w Polsce od zeszłorocznych wakacji i kiedy wparowałam do drogerii Rossmann, Natura i Hebe to nie wiedziałam gdzie zacząć oglądać :) Miałam oczywiście listę zakupów, której planowałam się trzymać, ale ostatecznie na miejscu trochę mi się potrzeby i zachcianki zmieniły. 
Nowości kosmetyczne z Polski
Rossmann
Nowości kosmetyczne z Polski
Do koszyka z zakupami wrzuciłam kilka niezbędników do używania na miejscu u rodziców. Nigdy nie zabieram tego typu kosmetyków ze sobą w podróż i część kupuję na miejscu, a część podbieram mamie. W tej mieszaninie produktów widzicie mgiełkę samoopalającą Lirene, olejek nabłyszczający Bielenda, żel do demakijażu Isana Young, tonik odświeżający bez alkoholu Mixa, antyperspirant oraz piankę do golenia.
Nowości kosmetyczne z Polski
Rzuciłam się na półkę z maseczkami i przyznam szczerze, że dostałam oczopląsu od ich ilości. Skusiłam się oczywiście na kilka, maseczek nigdy za wiele.
Nowości kosmetyczne z Polski
Dwa brązery Lovely. Planowałam kupić również puder ryżowy (biała czekoladka), ale nie udało mi się go nigdzie dostać. Nie znalazłam również nigdzie sypkiego pudru bananowego Wibo, co mnie bardzo rozczarowało...
Nowości kosmetyczne z Polski
Z pomadek wybrałam jedynie matową pomadkę Bell w odcieniu Berlin. Kolor jest obłędny! Na zdjęciu razem z nową pomadką Golden Rose numer 21.
Nowości kosmetyczne z Polski
Skusiłam się również na żelowy lakier do paznokci Eveline.

Golden Rose 
Nowości kosmetyczne z Polski
Tutaj trzymałam się ściśle listy zakupów i kupiłam bazę pod cienie, bazę pod tusz do rzęs, nową matową pomadkę w odcieniu numer 21 oraz holograficzny lakier w odcieniu numer 03.

Sephora
Nowości kosmetyczne z Polski
Nowości kosmetyczne z Polski
Okazało się, że na mojej karcie czeka na mnie 10% zniżka, więc wyszłam ze sklepu z nowym rozświetlaczem Becca. Kupiłam odcień Prismatic Amethyst, który już od dawna śnił mi się po nocach! Jest absolutnie niezwykły! Nie do końca zdjęcie pokazuje kolor tego rozświetlacza, ale niedługo pokażę go w osobnym poście.


Natura
Nowości kosmetyczne z Polski
Skromnie. Dorwałam ostatnią kredkę do brwi Catrice. Polowałam na nią również w innych Naturach i Hebe, no ale nie było...


Hebe 
Nowości kosmetyczne z Polski
Dokupiłam kolejne maseczki Bielenda. Skusiłam się również na nowość Perfecta i wybrałam (z czterech dostępnych wersji) glicerynowa maseczkę do twarzy o właściwościach nawilżających i oczyszczających. Przeglądając szafę P2 w oko wpadł mi lakier do paznokci o cudnym fioletowo brązowym kolorze. Od dawna miałam też ochotę wypróbować serum w witaminą C marki Floslek i akurat było ono do kupienia w Hebe.


Mac 
Nowości kosmetyczne z Polski
Nowości kosmetyczne z Polski
Na Dzień Dziecka dostałam cudny róż i pomadkę Mac z limitowanej kolekcji Steve J. and Yoni P. Nie mam pojęcia kim są te osoby i nawet się nie pofatygowałam, żeby sprawdzić, ale ich kolekcja przyciąga oko opakowaniami oraz letnimi kolorami kosmetyków. W Anglii większość produktów rozeszła się online w pół dnia i nie udało mi się upolować tego co chciałam, ale w Galerii Katowickiej w Macu było dostępne wszystko, ponieważ trafiłyśmy z mamą na dzień premiery ;) Dzień wcześniej był Dzień Dziecka, więc mama zafundowała mi co chciałam i sama się skusiła również na tą samą pomadkę.
 
Inglot
Nowości kosmetyczne z Polski
Odwiedziłam Inglota jedynie raz i kupiłam jedynie nową metaliczna pomadkę w odcieniu 104.

Porównując do moich ostatnich zakupów z Polski (kolorówka i pielęgnacja) tym razem wyszło dość skromnie, co mnie bardzo cieszy :) Wpadło Wam coś w oko? Znacie te produkty?

19 comments:

  1. Tak myślałam, że nie wrócisz z niczym:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. jakbym mogla wrocic z pustymi rekami :) w sumie wszystko planowane mniej wiecej oprocz Mac i Becca :)

      Delete
  2. Nie mogę dorwać tego różu z MAC, a mega mi się podoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ojj on szybko sie wyprzedal! mi sie w uk nie udalo go kupic nawet w dniu premiery :( nie zdarzylam
      a z tego co widze ta seria nie jest w sprzedazy na polskiej stronie Mac, ciekawe czemu! moja mama za to jest zakochana w tej pomadce i tez jej nie moze dorwac by sobie kupic jedna na zapas :(

      Delete
  3. Znam tylko żel Isany i kredkę Catrice XD Też tak mam, że szykuję listę zakupów, a na miejscu często wybieram co innego.

    ReplyDelete
    Replies
    1. w sumie takie listy sie przydaja, bo przynejmniej wiem czego potrzebuje i bede potrzebowac. A ze stojacy obok kosmetyk mnie bardziej zainteresuje to juz inna bajka :)
      kredka Catrice jest swietna, aluje ze tylko jedná znalazlam. W kilku Naturach i Hebe byly dostepne tylko jasne odcienie a ja potrzebuje ciemná :)

      Delete
  4. skromnie :) ja zrobiłam ogromne zakupy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no to teraz mnie zrzera ciekawosc! 😊 zakupy zakupami ale widziałam, ze spedzilyscie w Polsce super czas 😊

      Delete
    2. uwielbiam być w Pl kiedy jest ciepło. można szaleć na placach zabaw ;)

      Delete
  5. Bardzo fajne nowości sobie przywiozłaś. Kolekcja MACa wygląda rewelacyjnie! A rozświetlacze Becca mnie zachwycają, mam już dwa i pewnie na nich się nie skończy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. rozświetlacze Becca są super! ja czekam na jakieś nowości :) teraz ma się pojawić limitowane Champagne Pop, ale może jakiś nowy ciekawy odcień znowu wypuszczą :) byłoby fajnie :)

      Delete
  6. Ładny ten róż z mac jak i szminka :)

    ReplyDelete
  7. Też bym pewnie zwariowała w polskich drogeriach, w lipcu minie rok odkąd ich nie widziałam. Wszystko super, ta brązujaca mgiełka mnie ciekawi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja bardzo lubię mgiełki brązujące, bo są bardzo łatwe w użyciu :) polecam taka z Dax Cosmetics, Bielenda. Ta dwufazowa jest dla mnie nowością,ale jest nalepsza z tych, które znam :)

      Delete
  8. No no, nieźle się obkupiłaś :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. będzie co uzywac do następnego wyjażdu do Polski, a niestety nie wiem czy będzie to w tym roku, może jesienią :)

      Delete
  9. rozswietlacz z Becca mi sie bardzo marzy ale odkad mam eclipce, chciejizm mi minał :Dsuper zakupy :) musze zobaczyc te serie MAC :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo to ciesze się :)
      wiesz o ta seria to mała limitowanka i szybko się rozeszła :) ale może jeszcze uda Ci się ją gdzieś zobaczyc :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...