Monday, 12 June 2017

Rimmel : Oh My Gloss, Oil Tint ♥ 100 Smart Pink.

Moje usta bardzo lubią olejki do ust. Moim absolutnym ulubieńcem jest olejek do ust Clarins, ale jest on dość drogi, więc postanowiłam sobie znależć też drogeryjnego zamiennika. Marki drogeryjne mają ciekawą propozyjcje swoich olejków, ale niestety większość się u mnie nie sprawdza i wysusza mi usta! Zauważyłam, że olejki na bazie parafiny tak na moje usta działają. I chociaż bardzo polubiłam olejek do ust marki Gosh, to jestem nadal ciekawa propozycji innych marek. Dlatego kiedy olejek Gosh dobił dna, sięgnęłam dla odmiany po olejek marki Eveline, który zapowaidał się bardzo ciekawie. Niestety, z podkulonym ogonem wróciłam do drogerii w celu kupna nowej sztuki olejku Gosh. I wtedy ukazał mi się on. Nowość. Olejek marki Rimmel, z serii Oh My Gloss, którą pewnie kojarzycie z błyszczykami do ust.
Rimmel, Oh My Gloss, Oil Tint ♥ 100 Smart Pink
Rimmel postanowił również wypuścić do sprzedaży swoją interpretację olejku do ust w sześciu wariantach kolorystycznych / zapachowych. Ja wybrałam odcień 100 Smart Pink, który ma ładne delikatnie różowe zabarwienie, ale na ustach jest właściwie bezbarwny. 
Rimmel, Oh My Gloss, Oil Tint ♥ 100 Smart Pink
Według producenta olejek zawiera cztery olejki : kokosowy, z granatu, abisyński oraz rzodkiewki japońskiej (jej nasion). Ciekawe, prawa? 
Rimmel, Oh My Gloss, Oil Tint ♥ 100 Smart Pink
Opakowanie jest na wzór błyszczyków do ust z serii Oh My Gloss. Przyjemne dla oka. Aplikator jest spłaszczony z dwóch stron, bardzo poręczny. Zapach olejku jest bardzo przyjemny, trochę owocowy, trochę jest to mieszanina słodkich olejków.
Rimmel, Oh My Gloss, Oil Tint ♥ 100 Smart Pink
Konsystencja olejku mnie zdziwiła. Bardzo przypomina olejek Gosh oraz Clarins. Jest on gęsty, ale zupełnie nie klei się! Nic a nic! Jest bardzo komfortowy w noszeniu na ustach. Przyjemnie je nawilża i pielęgnuje. Wygłada jak bezbarwny błyszczyk, ponieważ zostawia na ustach lśniącą taflę. 

Jestem zdecydowanie na tak! Świetny drogeryjny olejek do ust! I jest Tańszy od olejku Gosh :) Polecam zdecydowanie :)

skład: 
POLYBUTENE, OCTYLDODECANOL, DIISOPROPYL DIMER DILINOLEATE, CRAMBE ABYSSINICA SEED OIL, RAPHANUS SATIVUS (RADISH) SEED EXTRACT, C12-15 ALKYL BENZOATE, OLIVE OIL DECYL ESTERS, SILICA DIMETHYL SILYLATE, PHENOXYETHANOL, PARFUM/FRAGRANCE, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, PUNICA GRANATUM SEED OIL, TOCOPHERYL ACETATE, SQUALENE, METHYLPARABEN, PROPYLPARABEN,BENZYL ALCOHOL, ETHYLPARABEN, HELIANTHUS ANNUU (SUNFLOWER) SEED OIL, BENZYL BENZOATE, GERANIOL, ROSMARINUS OFFICINALIS (ROSEMARY) LEAF EXTRACT, TOCOPHEROL, BHT, [May Contain/Peut Contenir/+/-:TITANIUM DIOXIDE (CI 77891), FD&C YELLOW NO.5 ALUMINUM LAKE (CI 19140), D&C RED NO. 21 (CI 45380), D&C RED NO. 27 ALUMINUM LAKE (CI45410), D&C RED NO. 6 BARIUM LAKE (CI 15850), D&C RED NO.7 CALCIUM LAKE (CI 15850)].

12 comments:

  1. Na pewno go kiedyś wypróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. polecam 🙄 bardzo przyjemny drogeryjny olejek w przytepnej cenie :)

      Delete
  2. Ja wolę pomadki matowe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ale to jest olejek do ust, produkt pielegnacyjny 🙄

      Delete
  3. Z tej serii uwielbiam błyszczyki, może pokuszę się na olejek choć dla mnie nr 1 jest Clarins <3 Gosh z olejkiem nie ma nic wspólnego w swojej konsystencji, bardziej przypomina kisiel :D i opakowanie starczyło mi na niecałe 2 tygodnie (to już wolę kupować regularnie Clarinsa). Z ciekawości kupiłam olejek AA, ale jego także nic nie łączy z formułą, którą posiada Clarins.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gosh i Clarins to zupełnie cos innego 🙄 Rimmel i Clarins rowniez 🙄 chodzi mi o to że wsrod drogeryjnych olejkow do ust Rimmel i Gosh są zdecydowanie warte polecenia wedlug mnie 🙄 mialam jeszcze inne olejki drogeryjne np Essence, który z olejkiem nie ma nic wspólnego w ogole. Takze ten Rimmel i Gosh sa calkiem niezle ale to nie to samo co Clarins 🙄

      Delete
  4. Nie korzystam z błyszczyków, które nie dają zabarwienia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. to jest olejek do ust, nie blyszczyk 😆 inne wersje kolorystyczne tego olejku jednak lekko usta barwia. Ja mam najjasniejsza czyli bezbarwna 🤗

      Delete
  5. Replies
    1. ale ze olejkow do ust nie lubisz? 🌝

      Delete
    2. Nie widze ich u siebie. Samodzielnie balsamow w ciagu dnia nie nosze, na noc lubie tresciwe masla, pod kolorowymi pomadkami takich olrjkow nie widze...

      Delete
    3. a rozumiem 🌝 ja czasami lubie nosic sam olejek ktory na ustach wyglada jak blyszczyk po prostu ☉

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...