Monday, 24 July 2017

Bobbi Brown : Extra Eye Repair Cream.

Zapraszam Was dzisiaj na post o dość popularnym kremie pod oczy marki Bobbi Brown, który od dawna chciałam wypróbować. Mój poprzedni krem pod oczy, marki Kiehls, sprawdzał się wyśmienicie, ale ponieważ mam potrzebę testowania różnych i nowych produktów, to postanowiłam zainwestować w krem Bobbi Brown  Extra Eye Repair Cream i przekonać się na własnej skórze pod oczami, o co tyle zachodu. Krem udało mi się zakupić z 15% zniżką.
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
"Ten bogaty, skoncentrowany krem wyraźnie ożywia okolicę oczu, dzięki czemu wyglądasz na bardzo wypoczętą. Jeden z bestsellerów Bobbi. Formuła zawiera peptydy, naturalne olejki roślinne i substancje nawilżające, które zwalczają drobne linie, zmarszczki, cienie pod oczami i opuchnięcia, jak również zapobiegają przesuszeniu." - tak brzmi opis kremu na polskiej stronie internetowej Bobbi Brown.  
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
Opakowanie, to szklany słoiczek, który oryginalnie był zapakowany w kartonik. Szklany słoiczek jest dużych rozmiarów, jakby mieścił o wiele więcej kremu w sobie, a znajdziemy w nim tradycyjne 15ml produktu. Szklany słoiczek jest zupełnie niewygodny w podróży, jest za ciężki i za duży.
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
W środku słoiczka znajdziemy bardzo gęsta, zbitą, treściwą białą maź. Zdecydownaie nie jest to kremowy produkt. Nawet trochę mi przypomina balsam pod oczy Kiehl`s. Rozprowadza się on na skórze bez problemu i dość szybko wchłania. Ja używam go głównie na noc, ale na dzień też zdarza mi się go zaaplikować. Wtedy stanowi świetną bazę pod makijaż. Krem jest zdecydowanie wydajny i wystarczy mi na wiele miesięcy stosowania. Tego jestem pewna. Krem należy zużyć w 6 miesięcy od otwarcia.
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
Jeśli chodzi o działanie kremu to jestem zachwycona. Jest to zdecydowanie obok balsamu pod oczy marki Kiehl`s najlepszy krem jaki miałam okazję używać. Krem świetnie nawilża i pielęgnuje moją skórę pod oczami, przez co linie i zmarszczki wydają się mniej widoczne i bardziej płytkie. Nie zauważyłam, żeby produkt jakoś specjalnie wpłynął na redukcję moich opuchnięć i zasinień, ale na opuchnięcia stosuję regularnie inne produkty pod oczy. Moja skóra pod oczami jest miękka i sprężysta i wygląda na zadbaną. Krem daje rewelacyjne ukojenie suchej skórze.
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
Ale, ale... Na drugim miejscu w składzie co mamy? Parafinkę... Serio?  Krem pod oczy za prawie £50. Po moich ostatnich przygodach z parafinową maską Ziai miałam lekkie obawy, czy w ogóle zacząć stosować ten krem. Moja wina, ponieważ nigdy wcześniej nie zwróciłam uwagi na skład tego kremu, i gdybym wiedziała o parafinie, raczej nie kupiłabym go. Zwyczajnie dlatego, że na przykład taki balsam pod oczy Kiehls jest naprawdę świetny i ma o wiele lepszy skład. Extra Eye Repair Creme ma naprawdę długi skład, ale ta mikstura różności okazuje się być bardzo skuteczna. Bardzo! Na szczęście krem nie wywołuje na mojej skórze wysypu krostek i nie zapycha mnie, więc biorąc uwagę jego skuteczność, to używam go z przyjemnością.
Bobbi Brown, Extra Eye Repair Cream
Chociaż jeste bardzo zadowolona z działania tego kremu pod oczy i efektów, to prawdopodobnie w przyszłości do niego nie wrócę. Potraktuję go jako jednorazową przygodę i raczej swoje kroki ponownie skieruję w stonę Kiehl`s i balsamu pod oczy tej marki.

12 comments:

  1. Maxineczka go uwielbia :) co do składu - skoro krem dobrze działa, chyba nie ma sensu go demonizować...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez znam ten krem głównie z filmow Maxi ☺

      Delete
    2. ja go nie demonizuje 😊 uwazam ze to swietny produkt! zdecydowanie warty polecenia! ale jak ktos zle reaguje na parafine, to moze sie tutaj rozczarowac. Moja cera lubi chemię, ale juz parafina ja bardzo zapycha i staram sie jej unikac 😊

      Delete
  2. Nie wiedziałam, że ta maska ma krem pod oczy:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma i to świetnie działajacy 😊 jest jeszcze wersja nawilzajaca ale ona matakie sobie opinie 😊

      Delete
  3. Słyszałam o nim same dobre opinie :) Nie przejmuj się składem,jeśli coś działa to nie ma sie co przejmować...moja skóra np.lubi sls-y,silikony a kosmetyki naturalne często mnie uczulają :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moja cera tez lubi taka chemię 🙂 zupełnie tego nie rozumiem ☺

      Delete
  4. Chętnie bym go wypróbowała, ale jest dla mnie za drogi. Wystarczy mi ten z Nacomi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ten Nacomi uzywam na dzien ☺ na noc jest za slaby. Wiesz ten BB jest megawydajny wiec stosunkowo cena do wydajnosci jest calkiem calkiem do przyjecia. Mnie jednak bardziej ciagnie do balsamu Kiehls ktory jest tańszy kilka groszy 😊

      Delete
  5. Nigdy nie miałam styczności z tą marką, aczkolwiek o produktach sporo czytałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dla mnie to pierwszy produkt tej marki z pielęgnacji jaki uzywam ale raczej więcej ich nie będzie ☺

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...