Thursday, 20 July 2017

Golden Rose : Holographic Nail Colour ♥ 05.

Oj, jak dawno na moim blogu nie było lakieru do paznokci! Muszę koniecznie nadrobić zaległości. Dzisiaj zapraszam Was na posta o lakierze holograficznym marki Golden Rose w odcieniu numer 05. 
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Jeśli chodzi o lakiery do paznokci Golden Rose z serii holograficznej to mamy do wyboru kilka pięknych odcieni. Numer 05 ma filetową bazę i wygląda na paznokciach rąk i stóp obłędnie, szczególnie jeśli te od rąk uda mi się trochę zapuścić :) Lakier kameleon. Efekt zależy od typu światła i jego padania.
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Pędzelek lakieru jest spłaszony i szeroki, taki jak lubię. Bez problemu aplikuje się nim lakier na paznokcie. Lakier nie smuży a do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. 
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Jeśli chodzi o trwałość, to ten lakier holograficzny trzyma się na moich paznokciach nawet 4 dni. Co jest dla moich słabych, miękkich i łamliwych paznokci świetnym wynikiem i nic innego się tak długo na nich nie trzyma.
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Golden Rose, Holographic Nail Colour ♥ 05
Jestem zachwycona tym lakierem. I dwoma pozostałymi, które mam również. Są to lakiery, po które sięgam obecnie najczęsciej. Uwielbiam ten efekt, co już mogłyście zauważyć na moim Instagramie ;)

10 comments:

  1. Replies
    1. na żywo jeszcze ładniej to wygląda :)

      Delete
  2. Kolor jest przepiękny. Niestety u mnie lakiery GR słabo się spisują.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja mam też inne lakiery ale te holograficzne są naprawdę trwałe! Jestem tym bardzo zaskoczona :)

      Delete
  3. piekny, jak jeszcze nie robilam sobie hybryd to lakiery golden rose byly dla mnie jednymi z ulubionych :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. a mnie teraz tez oraz bardziej korci by sobie zrobić hybrydy :) najpierw na probę i jesli będa sie fajnie trzymac to moze bym sobie kupila swoj starter pack :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...