Sunday, 30 July 2017

Zoeva : The Basic Moment Eyeshadow Palette.

Paleta Blush już była, więc czas na kolejną perełkę z kolekcji The Basic Moment. Uwielbiam palety cieni Zoeva. Uważam, że są świetnie skomponowane, mają bardzo dobrą jakość i niewielką cenę. Podobają mi się niemal wszystkie i wiem, że skuszę się jeszcze na niejedną. Dzisiaj jednak zapraszam Was na post o palecie cieni z kolekcji The Basic Moments
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palett
Opakowanie to typowy dla palet cieni tej marki kartonik zamykany na magnes. W środku znajdziemy tradycyjnie 10 cieni : 5 matowych i 5 z połyskiem. Co wyróżnia tą paletę od pozostałych palet cieni tej marki to ułożenie cieni. Nazwy cieni są ułożone w taki sposób, że mamy tutaj dwa rzędy cieni : prawy i lewy, a nie jak zazwyczaj górny i dolny.  Dodatkowo cienie nie są pomieszanie i lewy rząd to cienie matowe, a prawy to cienie z połyskiem. Mam nadzieję, ze to dobrze wyjaśniłam :) Dwa piony zamiast dwóch poziomów ;)
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Kolorystyka cieni jest utrzymana raczej w chłodnej tonacji, ale ponieważ są tutaj głównie brązy i beże, to cienie będą kolorystycznie odpowiadać większości z Was.
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Cienie matowe są bardziej suche niż cienie z połyskiem, ale pigmentacja obu wykończeń jest świetna. Cienie łatwo się na powiece rozcierają i łączą ze sobą. Nie tworza jednej wielkiej zlanej plamy. 
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Matowe cienie to : 
Make It Last to jasny różowy beż
Here To Stay to różowo beż z nutką brzoskwini
Never Ending to chłodny średni beż
New Era to cieplejszy średni beż
Ever to chłodny ciemniejszy brąz
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Cienie połyskujące to :
Yet To Come chłodny jasny żółty beż
Liquid Clock to jasny chłodny róż z fioletowa perłą
Unfinished to złoto
Waiting to ciemny czerwony brąz ze złotą perłą, 
Nostalgic to ciemny chłodny szary brąz
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Według mnie paleta jest kompletna. Ma wszystkie cienie potrzebne do wykonania różnych makijaży. Są tutaj matowe bazowe beże jak i kolory do konturowania powieki. No i trochę błysku również. Jak kto woli. Nie trzeba się wspomagać innymi cieniami spoza palety. 
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Jako ciekawostkę dodam, że trzy górne cienie z rzędu prawego : Yet To Come, Liquid Clock oraz Unfinished mają takie same nazwy jak trzy produkty z Blush Palette z tej samej kolekcji. Nazwy kolorów wprawdzie są takie same, ale kolory w obu paletach różnią się znacząco. Trochę nie rozumiem po co Zoeva postanowiła tak to ponazywać skoro kolory nie są identyczne. Może ktoś wie? :) 
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Paleta cieni z kolekcji The Basic Moment wspuje się idealnie w moje gusta makijazowe na codzień. Wprawdzie jest wiele tego typu palet różnych marek, ale ja cenię sobie palety Zoeva i cieszę się, że ta marka wypuściła swoją interpretacje beżowych podstawowych cieni. 
Zoeva, The Basic Moment Eyeshadow Palette
Kto ma tą paletę? Ręka w górę :) Niedługo pojawi się kolejna paleta Zoeva i z zapowiedzi już wiem, że się na nią skuszę :)

8 comments:

  1. Podoba mi się kolorystyka tej palety, muszę ją obczaić na żywo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. koniecznie 😉 weslug mnie to jedna z najladniejszych tej marki , ale wiadomo, o gustach sie nie dyskutuje 🤗

      Delete
  2. jak wiesz, też uwielbiam cienie tej marki :) podoba mi się też sposób otwierania tej paletki - niczym książkę :) a cienie stanowią idealne tło pod intensywne pomadki <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie na ustach ostatnio tez nudnie 😉 fajnie okreslilas sposob otwierania palety 🤗

      Delete
  3. Bardzo dzienna - bym powiedziała ! Fajna i z pewnością przydatna właśnie w dniu codziennym :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokładnie 🤗 i bardzo łatwa w obsłudze. Cienie się aplikuja i rozcieraja cudowanie 😋

      Delete
  4. Kolorystyka idealna dla mnie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. weslug mnie jest swietnie skomponowana i idealna rowniez dla mnie 🤗

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...