Thursday, 10 August 2017

Garnier : Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract.

Garnier, Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract
Powiem szczerze, że kiedy zobaczyłam na półkach w drogerii nowe prdukty Garnier, to aż się zatrzymałam i sprawdziłam, czy dobrze widzę. Garnier postanowił wypuścić do sprzedaży kilka serii komsetyków bez parabenów, silikonów i sztucznych barwników. Możemy wybierać wśród wersji różanej, aloesowej oraz miodowej różne toniki, wody, mleczka, żele do mycia. Ja skusiłam się na aloesowy toner do twarzy, który według producenta ma 96% naturalnych składników. Wersja aloesowa jest przeznaczna do cery normalnej i mieszanej.
Garnier, Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract
Tonik ma za zadanie odświezyć cerę a ponieważ zawiera wyciąg z aloesu ma również działanie nawilżające. Świetnie ma się również sprawdzać do usunięcia resztek makijażu i zanieczyszczeń. Jeśli szybko zerkniemy na skład, to widzimy, że aloes znajduje się na czwartej pozycji w składzie, ale w toniku znajdziemy również alkohol denaturowy czy kwas salicylowy. Dodatkowo możecie zauważyć, że tonik został wyprodukowany w Polsce :)
Garnier, Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract
Opakowanie typowe dla produktów Garnier. Takie buteleczki kojarzą mi się zdecydowanie z tą marka, ponieważ Garnier wszystkie toniki i mleczka zamyka w identycznych opakowaniach, które różnią się jedynie kolorami. Tutaj buteleczka ma seledynowy kolor ale tonik jest bezbarwny. Tonik bardzo przyjemnie i świeżo pachnie aloesem.
Garnier, Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract
Producent zaleca aplikację toniku za pomocą wacika zaraz po oczyszczeniu twarzy. Tak właśnie robię. Okazało się, że to naprawdę bardzo przyjemny w stosowaniu tonik! Pozostawia na twarzy uczucie świeżości i czystości. Nie ściaga skóry i nie podrażnia. Nie raz zdarzyło mi się nim również przetrzeć powieki i nic złego się nie stało. Siegam po niego dwa razy dziennie z przyjemnością.
Garnier, Skin Naturals, Refreshing Botanical toner with Aloe Extract
Bardzo fajnie, że drogeryjne marki wprowadzają tego typu produkty, a ich ceny są przystąpne. Nie są to produkty naturalne, ale zawierające w 96% naturalne składniki. Żeby nie było niedomówień :) Planuję wypróbować również inne wersje z tej serii, jestem ich bardzo ciekawa! 

10 comments:

  1. Nie wiedziałam, że Garnier coś takiego wypuścił. Jak się u mnie pojawią to spróbuje bo np te esencje bielendy bardzo polubiłam:)

    ReplyDelete
  2. Nie wiedziałam, że w ofercie Garniera jest taki produkt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. od niedawna jest taka seria i z tego co kojarzę, są jeszcze dwie wersje - rozana i miodowa :) w sklad kazdej wchodza toniki, zele do mycia twarzy i kremy :)

      Delete
  3. Nie słyszałam, że wypuścili nowe produkty. Wszystko fajnie, tylko trochę nie podoba mi się ten alkohol denaturowy ;/

    ReplyDelete
    Replies
    1. L`Oreal również :) mi akurat alk denat nie przeszkadza :) nie zauważyłam, żeby jakoś wpływał na moją cerę. W innych produktach rowniez
      ten tonik jest do cery norlanej i mieszanej. ciekawe czy wrzucili go tez do toniku do cery suchej :) sprawdzę :)

      Delete
  4. Garnier idzie z duchem czasu. dobry kierunek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. fajna ta seria :) na pewno bede chciala wiecej produktów przetestować :)

      Delete
  5. Swego czasu kosmetyki Garnier prawie spaliły mi twarz. Lubię jednak ich szampony i odżywki do włosów. Ostatnio pani przed makijażem przetarła mi skórę tonikiem z Garniera i ładnie zebrał sebum, nic się nie działo. Ten.toner mnie zaciekawił, być może dam marce szansę...

    ReplyDelete
    Replies
    1. szczerze mówiąc po takiej przygogodzie to pewnie bym juz nie chciała ryzykowac 😣

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...