Wednesday, 2 August 2017

Smashbox : Be Legendary Lipstick ♥ Primrose.

Dopiero niedawno w moje ręce po raz pierwszy trafiły produkty marki Smashbox. Od dawna mnie ciekawiły, ale jakoś mi z nimi było nie po drodze. Kremową pomadkę w odcieniu Primrose wybrałam sobie jako gratis do zakupu palety cieni. I chociaż kolor pomadki wybierałam w ciemno, na podstawie zdjęć w internecie, to trafiłam z kolorem idealnie, ponieważ pomadka od razu skradła moje serce.
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Jeśli chodzi o serię pomadek Smashbox z serii Be Legendary, to mamy do wyboru aż 120 odcieni o wykończeniu matowym i kremowym. Pomadki o wykończeniu kremowym mają mieć kremową nawilżającą formułę i nadawać ustom wyjątkowy kolor.
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Primrose to przepiękny kolor naturalnego różu. Taki różowy róż, bezpieczny, na codzień. Nic nachalnego i rzucającego się w oczy. Kolor najbezpieczniejszy z możliwych. Przez producenta określony jako różowy mauve.
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Pomadka ma bardzo ładne czarne opakowanie. Metalowe, matowe, zamykane na zatrzask. Konsystencja pomadki jest kremowa, a sztyft sunie po ustach gładko, pokrywając je równomierną warstwą koloru. Pomadka jest bardzo bardzo przyjemna w aplikacji i w noszeniu. Usta są rzeczywiście nawilżone i gładkie, a kolor pomadki, który posiadam, sprawia, że usta wyglądają na pełniejsze. Pomadka ma całkiem niezłą kilkugodzinną trwałość. Ponieważ jest to naturalnie wyglądający kolor, to z ust znika dyskretnie i nie trzeba jej w ciągu noszenia kontrolować. 
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Smashbox, Be Legendary Lipstick ♥ Primrose
Pomadka Be Legendary w odcieniu Primrose zdecydowanie należy do moich ulubionych pomadek zarówno jesli chodzi o kolor, jak i o właściwości pomadki. Na pewno pojawi się u mnie więcej kolorów z tej serii, ponieważ jest naprawdę w czym wybierać. 120 odcieni! Audition będzie następna :)

10 comments:

  1. Replies
    1. wiedziałam, że Ci się spodoba :)

      Delete
  2. Bardzo ładny odcień! Formuła szminek Be Legendary bardzo przypadła mi do gustu, więc możliwe, że zdecyduję się na kolejne kolory :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi również :) mam jeszcze matową i obie wersje bardzo polubiłam :)

      Delete
  3. Jeszcze nie mam nic z tej firmy ale kusi mnie podkład 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh, ja mam całą listę chciestw i na pewno kiedyś wyprobuję któryś podkład :)

      Delete
  4. Kurcze sama muszę przyznać,że i mnie po drodze nie jest nigdy do tych kosmetyków ! :D Przepiękny odcień, bardzo twarzowy i jeden z moich faworytów jeśli chodzi o odcień na co dzień :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mi też było zawsze nie po drodze, ale cieszę sie, że w końcu nasze drogi się zeszły, z czego mój portwel zadowolony nie będzie :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...